Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال افزود: با شروعی جدید و با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در مدارس این شهرستان باید تمهیدات لازم از سوی آموزش و پرورش برای تهیه وتامین امکانات لازم برای ادمه تحصیل در این فضا از جمله تبلت و گوشی تلفن همراه برای دانش آموزان بی‌بضاعت فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین کسب عنوان روستای قرانی برتر کشور در سال جاری توسط فعالان قرانی روستای اندبیل خلخال را افتخاری بزرگ برای مردم مذهبی ولایی این شهرستان عنوان کرد و افزود: ترویج فرهنگ قرانی در جامعه راه گشای بسیاری از مسایل و مشکلات امروزی از جمله کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد بود .

امام جمعه خلخال با تاکید بر شتاب پروژه‌های عمرانی منطقه با توجه به محدودیت فصل کاری در این شهرستان افزود: در صورتی که راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خلخال در اجرای آسفالت برخی از پروژه‌های روستایی این منطقه از جمله راه زیر سازی شده اق‌بلاغ کرد کوتاهی و این پروژه را امسال آسفالت نکند هیچ گونه بهانه‌ای برای توجهیه آن قابل قبول نخواهد بود.

حجت الاسلام اسدی همچنین به تحولات در افغانستان اشاره کرد و گفت: هدف دشمن در این کشور به راه انداختن جنگ مذهبی بین مردم مسلمان این کشوزر است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم کشور دوست و همسایه افغانستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، اظهار کرد: مردم افغانستان با خروج آمریکا از استیلای استکبارجهانی  خارج شدند و گام دوم در این کشور برگزاری انتخابات در افغانستان و انتخاب دولتی مردمی توسط مردم این کشور است.

خطیب جمعه خلخال  در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شیوع کرونا موجب ایجاد مشکلات برای حضور مردم ولایت مدار خلخال در آئین نماز پرفیض جمعه شده بود، از دست اندرکاران برگزاری نخستین نماز پس از گذر از اوج پیک پنجم کرونا در فضای باز محوطه دبیرستان مولوی این شهر تقدیر کرد.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل ستاد اقامه نماز کشور مشارکت سیاسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل ستاد اقامه نماز کشور خلخال استان اردبیل ستاد اقامه نماز کشور مشارکت سیاسی جمعه خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۸۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مراسم جشن تکلیف  ۳۰۰ دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی شهر نسر در بخش رخ صبح امروز با حضور مسئولان آموزش و پرورش جلگه رخ  و اولیاء دانش آموزان این شهر برگزار شد.


رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ در اين مراسم معنوی كه در جوار مزار شهدای نسر برگزار شد، اظهار داشت: سن تكليف نويدبخش شروع تكامل انسانيت و بندگی است تا مخلوق در راه رسيدن به خالق خود كوشا باشد.

 

حمید قلی زاده افزود: برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان در راستای ترويج فرهنگ دينی، قرآنی و توسعه عفاف و حجاب در مدارس و جامعه انجام می شود تا روح معنوی در جامعه حاكم شود.

 

وی ادامه داد: دختران امروز مادران فردای جامعه اسلامی هستند كه بايد با تأسی از رفتارهای اجتماعی حضرت فاطمه زهرا (س)، راه سعات جامعه اسلامی را هموار سازند و دنيا و آخرت خود را تضمين کنند.

 

قلی زاده بيان داشت:  مسائل فرهنگی و مذهبی به شکلی در هم آميخته اند و دانش آموزان به عنوان آينده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی وظيفه دارند تا با توجه به فرهنگ اسلامی در اعتلای اخلاق در جامعه تلاش کنند.

 

وي تصريح كرد: يكی از مهمترين اعمال بندگان نزد خداوند متعال برپايی نماز است زيرا نماز بهترين وسيله برای ارتباط نزدیک با خداوند متعال است و اگر دانش آموزان از ابتدای رسيدن به سن تكليف در انجام فرايض و واجبات خود تلاش كنند هيچگاه اسير هوای نفس نمی شوند.

 

قلی زاده گفت: آموزش و پرورش تلاش دارد تا با نهادينه كردن برگزاری نماز جماعت معنويت را در دانش آموزان تقويت كند.

 

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۲۰ فعال نماز بخش جرقویه علیا
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • نماز جمعه سنندج
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم