Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدامحوری در تمام امور زندگی، اظهار کرد: انسان برای یاری امام زمان(عج) باید تلاش کند و فکر و نظر خود را در اختیار امام زمان(عج) قرار دهد و تحت فرمان حضرت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از فرصت‌های نیک در مراحل زندگی و کار باید استفاده کرد و تلاش دولت جدید نیز بر رفع مشکلات مردم و تداوم روند واکسیناسیون و ریشه کنی ویروس کرونا و بسیج نیروها در این امر مهم است.

امام جمعه شهرستان قدس افزود: در حال حاضر سه مرکز واکسیناسیون در شهرقدس وجود دارد و درخواست می شود که مرکز چهارم نیز راه اندازی شود و مرکز واکسیناسیون فرهنگیان نیز به مراکز تجمیعی دائم اضافه شود و اینکه در شهری بیش از ۴۲۰ هزار نفر جمعیت، نبود هلال احمر زیبنده این شهر نیست در حالیکه در شهرهای ۴۰ هزار نفری این مرکز مستقر است.

وی بیان داشت: رکود مدیریتی در کشور وجود دارد و بسیاری از کارهای انجام نشده مانده و از وزرای دولت تقاضا داریم هرچه سریعتر استانداران و فرمانداران جدید را معرفی و منصوب کنند چراکه بسیاری از کارها در شهرستان های استان تهران انجام نشده، تعطیل و بلاتکلیف است و باید به صورت ویژه به استان تهران نگریست.

حجت الاسلام جوکار گفت: رییس جمهور منتخب و جدید با وضعیت و مشکلات شهرستان قدس آشنا هستند و بازدیدی از مناطق حاشیه نشین، محرومیت ها و فقر موجود نیز داشته اند و لازم است مسؤولان دولتی و استانداری در حد وزیر برای تهران و فرمانداری در حد استاندار برای شهرقدس منصوب کنند و بازسازی و انقلابی در عرصه مدیریت ایجاد شود و جایگاه از دست رفته مدیریت به جایگاه اصلی که خدمت به مردم است، برگردد.

وی خاطر نشان کرد: مردم باید به فرماندار و مسؤولان شهری دسترسی داشته باشند و دوران مسؤولان قرنطینه‌ای گذشته است و باید مسؤولان دولتی در شهرستان ها نیز در میان مردم بوده و مانند رییس‌جمهوری کنار مردم و حلال مشکلات مردم باشند.

خطیب نماز جمعه شهرقدس با تاکید بر اینکه استقرار مدیران در محل خدمت و جلوگیری از مدیران ترددی باید رسیدگی شود گفت: مدیران باید در محل خدمت مستقر باشند و هنگام بروز مشکلات در صحنه بوده و به گرفتاری های مردم رسیدگی کنند.

وی خاطر نشان کرد: ما از دولت انقلابی آیت الله رییسی می‌خواهیم که مسؤولان و مدیران مردمی، انقلابی، سالم، پاکدست و مستقر در شهرستان که محل زندگی خود و خانواده‌شان در کنار مردم باشند را برای شهرقدس تعیین کند.

حجت الاسلام جوکار به عدم توجه مسؤولان شهری و جان‌باختن نوجوان ۱۱ ساله براثر تصادف با قطار اشاره کرد و گفت: راه آهن تهران و مسؤولان شهرستان و استان به تعهدات خود عمل نکردند و این مسائل حوادث تلخی را به دنبال داشته است.

وی در ارتباط با مذاکره دولت افزود: اصل مذاکره به عنوان ابزار دیپلماسی لازم و پسندیده است اما نوع مذاکره مهم است و باید دیپلماسی عزتمندانه و مقتدرانه داشته و برای رفع تحریم و تامین منافع ملی باشد و این مذاکرات برای رفع تحریم‌ها بوده و باید مذاکرات در خط انقلاب اسلامی انجام شود.

امام جمعه شهرقدس تصریح کرد: لازم است مجلس‌ و دولت با هماهنگی آرایش آفندی و پدافندی هوشمند برای مذاکرات مبتنی بر حکمت، عزت و مصلحت اتخاذ کنند و ریل مذاکره در دوره جدیده مشخص شود.

انتهای پیام/۶۷۰۷۵

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه هلال احمر وزرای دولت قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان از کشته و زخمی شدن پنج نفر در حادثه برخورد خودرو ال ۹۰ با گاردیل خبر داد. - اخبار استانها -

منصور میرابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به وقوع حادثه در کیلومتر 30 آزادراه کاشان - قم اظهار داشت: این حادثه که برخورد یک دستگاه خودرو ال 90 با گاردیل بود، عوامل هلال احمر شهرستان کاشان بلافاصله پس از دریافت خبر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه عوامل اورژانس نیز به محل حادثه اعزام و اقدامات درمانی را برای مصدومان این حادثه انجام دادند، افزود: این حادثه که امروز اتفاق افتاد متاسفانه یک فوتی و چهار مصدوم به دنبال داشت که سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس انتقال داده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان مربوطه در حال بررسی است، افزود: یک تیم عملیاتی از هلال احمر شهرستان کاشان به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات لازم و آزادسازی مصدومان را انجام دادند.

وی با بیان اینکه از شهروندان و مسافران درخواست داریم تا قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، گفت: پایگاه شهید کریمیان طاهری هلال احمر شهرستان کاشان برای امدادرسانی و آزادسازی مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد

میرابوطالبی با بیان اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی سرنشینان و راننده است، تصریح کرد: استراحت پس از دو ساعت رانندگی مداوم علاوه بر رفع خستگی در هوشیاری رانندگان نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد
  • حضور ۳۵۰ دانش آموز کاشمری در دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود