Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@10:59:41 GMT

وزیر جهاد کشاورزی: دشمن به تهدید غذایی روی آورده است

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۸۸۹۰

وزیر جهاد کشاورزی: دشمن به تهدید غذایی روی آورده است

گروه استان‌ها - وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه مروز دشمن به تهدید غذایی روی آورده است، گفت: کشاورز برای کشور تامین غذا و امنیت را به ارمغان می‌آورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سیدجواد ساداتی نژاد ظهر امروز در مصلی بقیه‌الاعظم کاشان ضمن اشاره به اهمیت کشاورزی در جهت امنیت غذایی کشور اظهار داشت: اگر کشوری در اختیار دیگران بوده و وابسته به دیگران باشد باید همیشه عزتش را از دیگران مطالبه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز غذا به ابزاری برای تهدید تبدیل شده است، افزود: تلاش می‌کنند با ابزار غذا بر دیگران سلطه پیدا کنند و از این رو کشاورز ما در دنیای امروز به معنی فردی است که علاوه بر تامین غذا تولید قدرت و امنیت نیز برای کشور به ارمغان دارد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه امروز با این نگاه کاربردی به گونه دیگر به کشاورز نگاه می‌کنند، ابراز داشت: امروز نگاه دیگری به کشاورز در دنیا می‌شود و در کشور ما نیز باید چنین نگاه‌هایی باشد؛ آمریکا با ابزار غذا بر کشورها حکومت می‌کند و حساسیت موضوع در جایی است که دشمن به تهدید غذایی روی آورده است.

رنجش کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد از نبود صنایع تبدیلی و سردخانه؛ 300 هزار تن میوه تولیدی کجا می‌رود؟عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: چرا خسارت ناشی از سیل و خشکسالی به کشاورزان پرداخت نمی‌شود؟ساداتی‌نژاد: جهاد سازندگی با دستور رئیس جمهور احیا می‌شود / توسعه روستا با محوریت کشاورزی دچار چالش شد‌

وی با بیان اینکه آمریکا در سال 98 واردات مرغ اجداد را به کشور تحریم کرد، گفت: در دولت سیزدهم تحول در حوزه کشاورزی مورد انتظار است و گواه این مطلب برنامه دولت در حوزه کشاورزی است و این موضوع را نیز باید مد نظر داشت که یک سوم جمعیت کشور از حوزه کشاورزی ارتزاق می کنند که نشان از اهمیت این موضوع است.

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه نگاه ما ابتدا حمایت از دولت در کمیسیون کشاورزی و قبول مسئولیت وزارت جهاد کشاورزی توسط فرد دیگری بود، تصریح کرد: شرایط به گونه‌ای رقم خورد که با توجه به مشورت با بزرگان و دیگر بزرگواران مسئولیت خطیر در وزارت جهاد کشاورزی را پذیرفتم و از رئیس مجلس درخواست داشتم که کفالت مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس را بر عهده بگیرند و ایشان نیز قبول کردند.

وی ضمن اشاره به انتصاب جواد نائینی به عنوان نماینده کفیل مردم کاشان و آران و بیدگل تاکید کرد: مسائل و موضوعات کلان و خرد منطقه کاشان همچنان پیگیری و در راستای تحقق آن تمام تلاش‌ها به کار گرفته می شود و دفتر خانه ملت در کاشان همانند سابق به فعالیت خود ادامه می دهد.

وزیر جهاد کشاورزی ضمن تاکید بر ایجاد تحول در حوزه کشاورزی افزود: امیدواریم در حوزه صنایع تبدیلی حوزه کشاورزی اقدامات خاص و ویژه‌ای صورت پذیرد همانطور که چندین طرح در این زمینه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/801/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر جهاد کشاورزی حوزه کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود

سرپرست فرمانداری کاشان ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، گفت: امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی ظهر امروز در جمع تشکل‌های کارگری ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار داشت: جایگاه کارگر در جامعه اسلامی یک جایگاه والا و بالایی است، چرا که کارگران یکی از بازوان اقتصاد کشور محسوب می‌شود.

وی ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد جامعه کارگری، افزود: جامعه کارگری نقش موثری در حوزه اقتصادی کشور دارد و در سال‌های اخیر نیز شعارهای سال به حوزه اقتصاد مربوط می‌شود و این مهم نشان از نقش مهم اقتصاد و کارگران است‌.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان ضمن اشاره به برخی کم‌توجهی‌ها به جامعه کارگری ابراز داشت: این کمبودها به این دلیل است که هنوز سختی کار کارگران برای برخی افراد به اثبات نرسیده است در حالی که کارگران نبض حوزه اقتصاد محسوب می‌شود.

وی گفت: همه باید تلاش کنیم که دغدغه‌ای از دغدغه‌ کارگران کاهش دهیم و از این رو باید کارگران شهرستان کاشان در حوزه شغلی خود به یک امنیت شغلی برسند و استرس از دست دادن شغل خود را نداشته باشند و با آرامش خاطر در حیطه شغلی خود انجام وظیفه کنند.

محمدی فشارکی با بیان اینکه لازم است کارگران در حوزه‌های مختلف از یک امکانات رفاهی در حد استانداردهای متعارف برخوردار باشند، تصریح کرد: وجود نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به عنوان فردی باسابقه در حوزه قوه مقننه را باید غنیمت شمرد و از ظرفیت وی استفاده کرد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران
  • زنجیره های ارزش کشاورزی در مازندران تقویت شود
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • میمند ۲ هزار هکتار گل محمدی زیرکشت دارد/وجود ۳۶۰ گونه گیاه دارویی
  • پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود
  • فعالیت ۸ سایت تبدیل بقایای کشاورزی به خوراک دام در کشور
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه