Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@07:01:35 GMT

ناکامی تیم ایران در المپیاد جهانی شطرنج آنلاین

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۹۰۵۰

ناکامی تیم ایران در المپیاد جهانی شطرنج آنلاین

تیم شطرنج ایران از صعود به مرحله دوم رقابت‌های المپیاد جهانی آنلاین بازماند.

به گزارش ورزش سه به نقل از تسنیم،  رقابت‌های المپیاد جهانی شطرنج آنلاین که از چند روز قبل آغاز شده بود، در مرحله مقدماتی پیگیری شد و با نتایجی که به ثبت رسید، تیم ایران از صعود به مرحله دوم بازماند.  

تیم کشورمان که در دسته برتر این المپیاد حضور داشت، در مسابقات این دوره به شش برد برابر ارمنستان، اتریش، مغولستان، اندونزی، قزاقستان و گرجستان رسید، برابر رومانی و یونان متوقف شد و مقابل چین تن به شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با کسب این نتایج، ایران پس از قزاقستان و چین در رده سوم گروه A ایستاد و نتوانست جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را کسب کند.

 

پرهام مقصودلو، پویا ایدنی، سارا سادات خادم‌الشریعه، مبینا علی‌نسب، محمدامین طباطبایی، آناهیتا زاهدی‌فر، احسان قائم‌مقامی و مطهری اسدی، شطرنج‌بازان ایران در این مسابقات بودند که طباطبایی با 7.5 امتیاز بهترین عملکرد را داشت و خادم‌الشریعه و علی‌نسب به ترتیب 7 و 6.5 امتیاز را به خود اختصاص دادند.

 

این رقابت‌ها در دسته برتر با حضور 40 تیم در چهار گروه 10 تیمی برگزار شد و در پایان مرحله مقدماتی، از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

      شطرنج

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شطرنج صعود به مرحله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله حذفی در شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

یسنا پورماهانی کماندار کیش در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد.

دیگر خبرها

  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد