Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به گزافه گویی وزیرخارجه رژیم صهیونیستی توییتی منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به گزافه گویی وزیرخارجه رژیم صهیونیستی نوشت:  رژیم قانون‌شکن اسراییل، با داشتن بمب‌های غیرقانونی اتمی و خودداری از پیوستن به ان‌پی‌تی، بار دیگر ایران را که عضو ان‌پی‌تی است و بازرسی‌شده‌ترین برنامه هسته‌ای جهان را دارد، تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عزیزدردانه غرب، به باج‌خواهی عادت دارد، اما جهان به ماهیت ثبات‌زدای آن پی برده است. ایران حق پاسخ را برای خود محفوظ می‌دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان به ریاست «علیرضا بیکدلی» معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه کشورمان و «فرخ شریف زاد» معاون اقتصادی و کنسولی وزارت امور خارجه تاجیکستان در تهران برگزار شد.

هیأت‌های دو طرف درباره موضوعات کنسولی از جمله روادید، تسهیل ترد اتباع، تمهید همکاری‌های علمی، آموزشی، حقوقی، قضائی، پلیسی، حمایت از رانندگان و حل و فصل مشکلات اتباع گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

کد خبر 6098446 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • مسوولیت جنایات در رفح بر عهده رژیم صهیونیستی و آمریکا است
  • کنعانی: حمله به رفح بیانگر درنده‌خویی رژیم یاغی صهیونیستی است
  • قطر پاسخ حماس به طرح پیشنهادی آتش بس را مثبت ارزیابی کرد
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • وزیر امور خارجه: احتمال توقف جنگ در غزه نسبت به گذشته قدری افزایش پیدا کرده است
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • ‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است