Web Analytics Made Easy - Statcounter

امامان جمعه با یاد آوری سالروز حادثه ۱۱ سپتامبر، خروج آمریکا از افغانستان را تضعیف و خواری این کشور در جهان دانستند و گفتند :آمریکا نتوانست پایگاه مستحکمی برای خود در کشورهای همسایه برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی درست کند و این فرار، اقتدار و هیمنه آن را فروریخت.

 

خطیبان جمعه امروز نوزدهم شهریور ماه در خطبه های این هفته نماز جمعه یاد آور شدند: آمریکا پس ازحادثه ۱۱ سپتامبر دنیا را ۲ قطبی و رسما اعلام کرد که کشورهایی که با ما هستند دوست و کشورهایی که با ما نیستند، دشمن هستند ، اشغال افغانستان ، عراق ، سوریه و دیکر کشورهای منطقه با هدف از بین بردن تروریسم صورت گرفت در حالی که به اذعان خودشان ،تولید کننده تروریسم خودشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با اعضای هیات دولت، افزودند:  ایشان تاکید کردند که تغییر در ساختار فرهنگی کشور، باید با یک حرکت انقلابی، اما خردمندانه و عاقلانه انجام شود.

امامان جمعه همچنین به تلاش دولت در انتخاب مدیران کارآمد با روحیه انقلابی اشاره کردند و افزودند : دولت سیزدهم نشان داده است که در انتخاب مدیران، واقع‌گرا و در تلاش است تا مدیران مناسب و با روحیه انقلابی را بر سر کار بیاورد.

تسریع در تغییر استانداران و فرمانداران ، پرهیز از روابط در واگذاری پست ها،  استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان در امور کشور ، گسترش فرهنگ کار و تعاون ، جلوگیری از افزایش قیمت کالاها و نظارت بیشتر برای جلوگیری از سود جویی ،تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و سرعت بخشی به روند واکسیناسیون و بی توجهی به تبلیغات دشمنان برای ایجاد فضای واکسن هراسی و تقدیر از تلاش های کادر درمان برای مقابله با کرونا  از دیگر محورهایی بود که خطیبان جمعه در خطبه های خود به آنها اشاره کردند.

خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی بخش هایی از خطبه های این هفته را که بطور مجازی و حضوری در برخی شهرها و مراکز استانی برگزار شد را به شرح ذیل گزارش کرده اند:

نمایشی دانستن سفرهای دولت انصاف نیست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: نباید برخی حرکت‌های جهادی دولت و سفرهای استانی را پوپولیستی و نمایشی بخوانند.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان افزود:حرکت رییس جمهوری به سوی محرومان و سفر به استان های آسیب دیده نشانگر جهادی بودن این دولت است.

وی تاکید کرد: مدیران امروزی نباید به خاطر اینکه به زودی تغییر می کنند کار مردم را به حال خود رها کنند و امیدواریم در تغییر استانداران و فرمانداران تسریع شود.

اجازه دهیم مدیران در حیطه اختیارت تصمیم بگیرند

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، با اشاره به اقدام برخی افراد و گروه‌های سیاسی در وارد آوردن فشار برای انتخاب برخی مدیران گفت: باید اجازه دهیم که مدیران و مسئولان مربوطه در حیطه اختیارتشان که یکی عزل و نصب است خودشان تصمیم بگیرند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام افزود: در شرایط فعلی برخی از دوستان اینگونه تصور می‌کنند که باید به جای مشورت دادن به یک مدیر خودشان به جای او تصمیم بگیرند و فشار وارد می‌کنند که فلان پست و سمت را باید به فلان فرد بدهند.
دولت سیزدهم در رواج مدیریت انقلابی ورود خوبی کرده است

امام جمعه مشهد گفت: ورود دولت سیزدهم در رواج فرهنگ مدیریت انقلابی به معنای مدیریت جهادی و تحقق منویات مقام معظم رهبری خوب است.

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: در نخستین ملاقات رهبر معظم با اعضای دولت سیزدهم نکاتی از سوی ایشان مطرح شد که راهبردهای کلیدی برای حرکت در مسیر نظام و انقلاب است که یکی از مهمترین ها بازسازی اعتماد عمومی بود.

پرچم مطالبه‌گری طبق بیانیه گام دوم انقلاب در لرستان برافراشته شود

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: پرچم آرمان‌خواهی، عدالت‌خواهی و مطالبه‌گری باید طبق بیانیه گام دوم انقلاب در این استان برافراشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی با اشاره به اینکه اکنون کشور با تغییرات دولت جدید مواجه است اظهار داشت : در طول این مدت افرادی خواستند از طریق روابط پست بگیرند اما شاهد مطالبه گری مردم بودیم اکنون نیز شنیده می‌شود عزل و نصب هایی قرار است صورت گیرد که باید از این اقدام خودداری و اقدامات با دقت لازم انجام شود.

امام جمعه بجنورد: مقابله با تضعیف ولایت یک معروف سیاسی است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: مقابله با تضعیف ولایت فقیه یک معروف بزرگ و مهم عرصه سیاسی است و همه تکلیف داریم تا در این زمینه حساس باشیم.

حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: اگر ولایت رها شود جامعه دچار بلا می شود زیرا ولایت موضوع مهمی است بنابراین اصل ولایت به عنوان معروف باید مورد توجه قرار گیرد.

خروج از افغانستان موجب تضعیف آمریکا در جهان شد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: خروج آمریکا از افغانستان موجب تضعیف و خواری آنان در جهان شد.

حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار نیز در خطبه های نماز جمعه ایلام یاد آور شد : آمریکا نتوانست پایگاه مستحکمی برای خود در کشورهای همسایه برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی درست کند و این فرار، اقتدار آمریکا را فروریخت.

تسریع در روند واکسیناسیون کشور اولویت برنامه‌های دولت قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تسریع در واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا، اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم قرار گیرد.

آیت‌الله  قربانعلی دری‌نجف‌آبادی هم افزود: با تلاش‌ها و مجاهدت‌های کادر بهداشت و درمان و سرعت‌گیری در بحث تزریق واکسیناسیون، موج پنجم این بیماری در کشور و استان مرکزی تا حدی کاهش یافته است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به حوادث افغانستان عنوان کرد: باید در این کشور دولت عدالت محور مستقر شود و همه کشورهای اسلامی نیز باید در این راستا کمک دهند.

نماینده ولی فقیه درمازندران نسبت به بی‌توجهی مناسب‌سازی شهری انتقادکرد

نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت که موضوع مناسب سازی معابر شهری و ساختمان‌های دولتی برای استفاده از جامعه معلولان حق و حقوق شهروندی است و مسئولان ملزم به رعایت حقوق شهروندی همه آحاد مردم بویژه معلولان هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی همچنین به سالروز حادثه ۱۱سپتامبر اشاره کرد و گفت: آمریکا پس ازاین حادثه دنیا را ۲ قطبی کرده است و رسما اعلام کردند که کشورهایی که با ما هستند دوست و کشورهایی که با ما نیستند، دشمن هستند ، اشغال افغانستان ، عراق ، سوریه و دیکر کشورهای منطقه با هدف از بین بردن تروریسم صورت گرفت در حالی که به اذعان خودشان ،تولید کننده تروریسم خودشان هستند.

دولت جدید کانون های فساد در برخی نهادها را نابود کند

امام جمعه موقت ارومیه گفت: دولت جدید، کانون های فساد که در برخی سازمان ها و وزارتخانه ها وجود دارد و مشکل اصلی و مهم اقتصاد ماست، باید نابود کند.

حجت الاسلام محمد حیدری زاد افزود: مردم خواهان این هستند که مسوولان دولت سیزدهم به عنوان دولت مردمی و انقلابی با همان روحیه جهادی، شبانه روز تلاش کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره علمای اسلام به ویژه آیت الله طالقانی، شهید مدنی و دیگر شهدای دوران انقلاب اسلامی اظهار کرد: روحانیت اصیل و علمای راستین همیشه در دفاع از حقوق ملت جانفشانی کرده اند و شهدای روحانیت در طول تاریخ و تاریخ معاصر شاهد این قضیه است

دشمن به دنبال تخریب دستاوردهای انقلاب اسلامی در جنگ روایت‌هاست

امام جمعه موقت قزوین گفت: دشمن به دنبال تخریب دستاوردهای انقلاب اسلامی مانند تولید واکسن برکت در جنگ روایت ها می باشد و باید با این جریان مقابله کرد.

حجت الاسلام سید مهدی خضری با اشاره به اینکه در موضوعات افغانستان در شرایط جنگ روایت ها قرار داریم و افغانستان جنگ حق و باطل نیست، اضافه کرد: امروز سوالی مطرح می شود که چرا ایران در این جنگ شرکت نمی کند، این مهم در حالی است که هدف این جمله خیرخواهی برای مردم افغانستان نیست و می خواهند به عقبه شناختی کشور در جریان مقاومت و دفاع از حریم اسلام ضربه بزنند.
نیروهای انقلابی وحدت رویه داشته باشند

امام جمعه موقت رشت در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان این که در دوران انتقال قرار داریم خاطرنشان کرد : نیروهای انقلابی می بایست علاوه بر صبر برای کسب نتیجه مطلوب باید وحدت رویه داشته باشند.

حجت الاسلام صفر قربان پور اظهار داشت: امروز رویکرد دشمن، نرم افزاری و برنامه محور است که نیروهای جبهه انقلاب را منفعل کنند.
وی با اشاره به این که دشمن می خواهد مسببان وضعیت کنونی را تطهیر و انفعال را به جامعه القاء کند تصریح کرد: نیروهای انقلابی می بایستی متحد عمل کنند مطالبه گر و رهنمود دهنده باشند.
سیستان و بلوچستان نیازمند استانداری با مدیریت قوی در حد وزیر است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: در سفر رییس جمهوری موضوع انتصاب مدیران بویژه استاندار برای استان مطرح و تاکید شد سیستان و بلوچستان نیازمند استانداری با مدیریت قوی در حد وزیر و اختیارات لازم است تا آزادانه هر آنچه تشخیص می‌دهد عمل کند.

آیت الله مصطفی محامی هم با اشاره به تحولات ایجاد شده در افغانستان اظهار داشت: کشور افغانستان به عنوان همسایه، مسلمان و هم دین و هم فرهنگ ما با تحولاتی روبرو شده است، این کشور بیشترین شباهت را از حیث فرهنگی با ما دارد و پیوند عمیقی بین مردم ما و مردم افغانستان برقرار است آنچه که الان مورد توجه است این که طالبان براین کشور تسلط پیدا کرده و نظام جمهوری اسلامی و دولت ما نسبت به این مساله دغدغه‌مند و حساس است و با مردم افغانستان همدلی و همراهی و عملکرد حاکمیت جدید را نیز رصد و ارزیابی می‌کند.

راه حل مشکلات افغانستان تشکیل حکومت مردمی است

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با اشاره به جنگ داخلی افزون بر ۴۰ ساله افغانستان گفت که راه حل مشکلات این کشور، تشکیل حکومت مردمی و فراگیر است.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی هم اظهار داشت: ۲۰ سال پیش آمریکا به بهانه حل مشکلات مردم وارد این کشور شد اما پس از گذشته ۲ دهه نه تنها مشکلی را حل نکرد، بلکه به آن مشکلات گذشته افزود و این کشور را در چنین شرایطی ترک کرد.

وی همچنین به فرار ۶ زندانی فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: فرار این افراد و حفر کانال در شرایطی که اسرائیل خود را غول نظامی و امنیتی منطقه می داند نشان داد که این رژیم آنگونه که ادعا می کند دارای ابهت نیست.

مردم با مراجعه به مراکز واکسیناسیون در مبارزه با کرونا سهیم باشند

امام جمعه یاسوج نیز با اشاره به راه اندازی مراکز گوناگون تزریق واکسن کرونا در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم هرچه زودتر به این مراکز مراجعه کنند و در مبارزه با این ویروس منحوس سهیم باشند.

آیت الله سید نصیر حسینی افزود: واکسیناسیون سبب بهبود اوضاع می شود و مردم باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

توجه به جوانان از توصیه های همیشگی امام (ره) و رهبری بوده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: توجه به جوانان و رسیدگی به وضعیت آن ها از توصیه های همیشگی حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بوده است.

آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: هر زمانی که به جوانان اعتماد شده است ثمره آن را دیده ایم و به همین دلیل است که امام راحل (ره) و پس از ایشان رهبر فرزانه انقلاب همیشه نسبت به توجه مسوولان و سپردن کارها به آن ها تاکید داشته اند.

وی در ادامه به ۱۹ شهریور سالروز ارتحال آیت الله طالقانی اولین امام جمعه تهران ، شهادت آیت الله مدنی در ۲۰ شهریور ، ۲۱ شهریور سالروز ارتحال جانسوز حضرت رقیه (س) دختر خردسال امام حسین (ع) و ۲۵ شهریور سالروز شهادت عمار یاسر از یاران وفادار حضرت امیرالمومنین (ع) هم اشاره کرد.

امام جمعه سنندج: فرهنگ تعاون و کار در جامعه گسترش یابد

امام جمعه سنندج هم گفت: امروز در شرایطی زندگی می‌کنیم که گسترش تعاون برای رفع بیکاری و رونق تولید در کشور امری ضروری است و فرهنگ تعاون و کار باید در جامعه گسترش یابد.

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج به ۱۳ شهریور و روز تعاون اشاره بر لزوم فرهنگ‌سازی ایجاد تعاونی در جامعه و گسترش فرهنگ کار و تولید تاکید کرد و افزود: مسوولان و دولت نیز باید حامی تعاونی‌ها باشند و برای توسعه این نهادهای خصوصی در کشور از هیچ کوششی دریغ نکنند.

مدیران کارآمد، دلسوز و انقلابی برای کشور انتخاب شود

نماینده ولی فقیه در البرز و امام‌جمعه کرج ضمن تاکید بر انتخاب افراد کارآمد و دلسوز و انقلابی در دستگاه های اجرایی استان و کشور تاکید کرد، استانداران و مدیرانی شایسته خدمت به جامعه هستند که برنامه ها و گفتمان انقلاب را  با جان  و دل قبول داشته باشند.

آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی  به فرار فلسطینی‌ها از زندان اسرائیل اشاره کرد و افزود: این موضوع بیانگر ضعف دولت کودک کش اسرائیل را اثبات کرد و رو به زوال بودن اسرائیل  غاصب مشخص شد و به زودی شاهد نابودی کامل دولت غاصب اسرائیل خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگر از اظهاراتش با اشاره خوار شدن آمریکا در منطقه به خصوص خروج از افغانستان گفت: این نشانه فروپاشی هیمنه  پوشالی کاخ سفید بود.

مجمع نمایندگان استان به انتصاب مدیران کارآمد کمک کند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اهمیت انتخاب مدیران اصلح و کارآمد، از مجمع نمایندگان خواست در این خصوص با قدرت کمک کرده و به اجماعی موثر برای آینده استان برسند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی اظهار داشت: از نمایندگان استان انتظار داریم مراقب انتخاب  مسئولان باشند تا افراد کارآمد منصوب شوند.

وی اضافه خاطرنشان کرد: تنها جا به جایی مدیران نمی تواند کارساز باشد و دولت باید ساختارهای فرهنگی و اقتصادی را نیز اصلاح کند تا به عدالت مورد نظر عامه مردم برسد.

ساختار فرهنگی جامعه نیاز به یک بازسازی انقلابی دارد

امام جمعه زنجان با تاکید بر فرمایش رهبری مبنی بر نیاز ساختار فرهنگی جامعه به بازسازی انقلابی، گفت: در ساختار فرهنگی کشور مشکل داریم و باید به صورت زیربنایی حل شود.

حجت الاسلام علی خاتمی هم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با اعضای هیات دولت، افزود:  مقام معظم رهبری در این دیدار علاوه بر توصیه هایی برای دولتمردان، در خصوص ایجاد اعتماد بین مردم و دولت، تاکید کردند که تغییر در ساختار فرهنگی کشور، باید با یک حرکت انقلابی، اما خردمندانه و عاقلانه انجام شود.

استان بوشهر نیازمند استانداری با اختیار ویژه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: این استان به جهت ظرفیت‌ها، موقعیت‌های فوق العاده و نیازهای ضروری و بنیادین، استان ویژه و نیازمند استانداری با اختیارات ویژه است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه این هفته که نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت اعلام کرد: از رئیس جمهوری و دولت سیزدهم انتظار می‌رود نسبت به توسعه متوازن و پیشرفت جامع استان زرخیز و ارزشمند بوشهر توجه ویژه داشته باشند و حسب نظام‌نامه پروژه‌های اولویت‌دار پیشرفت این استان که به رئیس جمهوری ارائه شده است، اعتبارات لازم تخصیص داده و با شتاب جهادی زمینه اجرای آن‌ها فراهم شود.

دولت سیزدهم در انتخاب مدیران واقع‌گرا است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه دولت سیزدهم نشان داده است که در انتخاب مدیران، واقع‌گرا است، گفت: دولت در تلاش است تا مدیران مناسب و با روحیه انقلابی را بر سر کار بیاورد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام به اقدام مناسب و همت خوب دولت برای واردات واکسن به کشور اشاره کرد و افزود: در این مدت تعداد بالایی از دز واکسن با همراهی وزارت امور خارجه و دیگر دستگاه‌های متولی وارد کشور شده است و دغدغه‌ای که در این مورد در جامعه وجود داشت در حال برطرف شدن است.

وی به سالگرد حادثه فروریختن برج‌های دوقلو امریکا در ۲۰ سال قبل اشاره کرد و با بیان اینکه که این واقعه بهانه‌ای برای لشکرکشی به افغانستان شد، افزود: امریکا از این حادثه که منشا آن همچنان نامشخص مانده است برای پیشبرد اهداف شیطانی خود استفاده کرد و با ایجاد ۲ قطبی دموکراسی و تروریسم به کشتار و جنایت در این کشور آسیایی پرداخت.

دولت با منع واردات کالا امور را برای خودکفایی مدیریت کند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: دولت با قطع وابستگی اقتصاد ایران به خارج از کشور در بخش‌ های مختلف از واردات بی‌رویه کالاها جلوگیری و امور را برای خودکفایی مدیریت کند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری همچنین با اشاره به افزایش قیمت کالا و تورم که فشار زیادی به مردم تحمیل کرد، گفت: باید دولت برای کنترل قیمت‌ها به جد اقدام کند و از افرادی که فقط به دنبال سود بیشتر هستند از سوی نهادی ذی ربط بر فعالیت آنها نظارت بیشتری داشته باشد.  

امام جمعه یزد در خصوص حوادث افغانستان هم اظهار کرد: دولت ایران تاکنون در موضوع افغانستان خوب عمل کرده و باید دولتی فراگیر در آن کشور تشکیل شود، باید مواظب توطئه‌های آمریکا و استکبارجهانی در منطقه و در خصوص این کشور باشیم. / ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه حجت الاسلام والمسلمین نیازمند استانداری خطبه های نماز جمعه کشورهایی که با ما انتخاب مدیران مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ساختار فرهنگی حجت الاسلام آیت الله سید دولت سیزدهم داشته باشند برای خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۹۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت پاسداشت روز معلم، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با امام جمعه آباده و نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

امام جمعه آباده در این دیدار از استادان و معلمان به‌عنوان پرورش‌دهنده جوانان و نوجوانان یاد کرد و از آنان خواست این نسل آینده‌ساز را آگاه، بیدار، باایمان و بااخلاق رشد دهند و تعهد در قبال کشور را در وجود آنان نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا دانا با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است، ادامه داد: معلمی موهبت بزرگ الهی تزکیه و تعلیم را نصیب معلمان گرانقدر کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۲ اردیبهشت به‌عنوان روز معلم خاطرنشان کرد: این روز بزرگ مایه افتخار برای کسانی است که در جامعه از شأن والای معلمی برخوردارند.

امام جمعه آباده متذکر شد: اگر معلمی اهل تزکیه و علم‌آموزی نباشد، نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد و معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند و نیروی انسانی ارزش‌مدار تربیت و از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده شود.

دانا با گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و شهدای معلم، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اوکراین| کی‌یف به صلاح خود از موشک‌های دوربرد استفاده می‌کند
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود