Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دانشجویان دانشگاه آزاد، علمی کاربردی، وزارت علوم، وزارت بهداشت و پیام نور که سن بالای ۱۸ سال دارند برای تزریق واکسن کرونای نوبت اول خود به پایگا‌های تجمعی مراجعه کنند.

پایگاه شماره یک سالن ورزشی حجاب واقع در خیابان پیل پا، پایگاه شماره ۲ سالن ورزشی شهید سروندی واقع در خیابان انقلاب، پایگاه شماره ۳ دبیرستان لاله واقع در کوی رسالت خیابان لاجوردی، پایگاه شماره ۴ مدرسه شاهد ولایت واقع در کوی قائم بیست متری ارشاد، پایگاه شماره ۵ مرکز خدمات جامع سلامت شماره ۵ واقع در کوی لور جنب پمپ گاز و پایگاه شماره ۶ مدرسه شهید مصطفی خمینی (ره) واقع در کوی شهدا خیابان شهید شیر علی پاپی آماده تزریق واکسن کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پایگاه شماره ۷  در پایگاه سلامت کوی نیرو واقع در کوی نیرو انتهای والفجر به تزریق واکسن کرونا ویروس برای افراد واجد شرایط می‌پردازد.

افرادی که نوبت اول و دوم واکسن آن‌ها فرارسیده حتما از بی علامت بودن خود نسبت به بیماری کرونا اطلاع داشته باشند در صورت علامت دار بودن برای زدن واکسن مراجعه نکنند و بعد از اتمام دوره درمان مراجعه کنند و در دست داشتن کارت ملی، کارت دانشجویی و شماره تماس جهت واکسیناسیون الزامی است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا کرونا ویروس تزریق واکسن کرونا پایگاه شماره واقع در کوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید جلال ملکی روز شنبه گفت: ساعت ۰۱:۳۰ بامداد حادثه گرفتار شدن چندین دستگاه خودرو در داخل گل و لای ناشی از ورود حجم زیادی از آب در انتهای بزرگراه خرازی، ابتدای خیابان اردستانی به دلیل بارش‌های زیادی که صورت گرفته بود، به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی نورافشان به محل حادثه اعزام شدند.



وی با بیان اینکه عوامل شهرداری منطقه نیز با یک دستگاه لودر در محل حادثه حضور داشتند، افزود: در محل حادثه مشاهده شده بر ورودی خیابان اردستانی به دلیل بارش‌های زیادی که اتفاق افتاده بود باعث ریزش گل و لای و سنگ از کوه‌ها و تپه‌های اطراف به معبر شده و سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزدا، یک دستگاه ام وی ام و یک دستگاه سمند در این محدوده گرفتار شده بودند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: قبل از اینکه اتفاق ناگواری بیافتد سرنشینان خودرو‌ها از خودرو پیاده شده بودند، اما حجم زیاد آب باعث شده بود خودرو‌ها به حالت نیمه واژگون درآیند.

وی تاکید کرد: با کمک لودر شهرداری خودرو‌ها به حالت اولیه برگشتند و از محیط خارج شدند و خوشبختانه در این حادثه به کسی صدمه وارد نشده بود.

به گفته وی، با حضور عوامل شهرداری و آتش نشانان معبر بازگشایی شد و سنگ‌ها از خیابان جابجا شد.

دیگر خبرها

  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • آیت الله نورمفیدی: اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • غزه در دویست و نهمین روز جنگ؛ ۳۴۵۹۶ شهید، تخریب ۹۵ درصد تاسیسات و فقر ۹۰ درصدی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد