Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره حفاظت محیط زیست فیروزکوه با تأیید مرگ یک قلاده خرس قهوه‌ای بالغ در این شهرستان، گفت: این خرس بر اثر اصابت دو گلوله شکاری از فاصله نزدیک به حیوان، کشته شده‌است.

به گزارش ایمنا، داریوش فرخی امروز جمعه اظهار کرد: بعد از ظهر روز گذشته مأموران یگان حفاظت محیط زیست فیروزکوه حین گشت و کنترل مزارع منطقه آزاد ارجمند لاشه یک قلاده خرس قهوه‌ای را کشف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بررسی کارشناسان نشان می‌دهد که اصابت دو گلوله به این حیوان باعث مرگش شده بود.

فخری تصریح کرد: بی درنگ عملیات بررسی ظاهری و فنی روی لاشه حیوان آغاز شده است.

به گفته وی موضوع به اطلاع مقام قضائی رسیده و دستورات لازم برای برخورد با متخلفان صادر شده است.

رئیس اداره محیط زیست فیروزکوه با بیان اینکه در مرحله قضائی نیز تفتیش چادرها در حوالی محل در دستور کار است، گفت: با وجود استقرار برخی زنبور داران در منطقه، این موضوع در حال رسیدگی است.

فرخی افزود: لاشه این خرس میان روستای اهنز و لزور بخش ارجمند فیروزکوه پیدا شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 520991

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خرس قهوه ای فیروزکوه مرگ یک قلاده خرس قهوه ای کشته شدن خرس قهوه ای فیروزکوه محيط زيست شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۹۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته زمین پاک و با هدف ترویج فرهنگ محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جشنواره زمین پاک در شهرستان آستارا با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی، دانش آموزان، دبیران و جوامع محلی در محل خانه محیط زیست پناهگاه حیاط وحش این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 6090076

دیگر خبرها

  • ببینید | گفتگوی بامزه محیط‌بان مازندرانی با خرس قهوه‌ای در ارتفاعات چالوس
  • فیلم/ گفت‌وگوی محیط‌بان مازندرانی با خرس قهوه‌ای در ارتفاعات چالوس
  • جنبه‌های شرعی حفاظت از محیط زیست به مردم بازگو شود
  • ۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود