Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر روز جمعه به نقل از مدیرکل شیلات استان بوشهر اعلام کرد: این تفاهم‌نامه علمی - پژوهشی و آموزشی به منظور استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های اجرایی طرفین با هدف تقویت و توسعه فرهنگ مهارت آموزی امضا شده است.

علی بازیار افزود: در این تفاهم نامه که با هدف آموزش و تربیت نیروی کار ماهر، توانمند و کارآفرین،  تهیه و تدوین استانداردهای شغل و شایستگی مورد نیاز صنعت شیلات، برگزاری همایش‌های  علمی، آموزشی - مهارتی مشترک و اجرای دوره‌های آموزشی مهارتی متناسب با استانداردهای مصوب سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با محور فعالیت‌های شیلاتی منعقد شده است و طرفین متعهد شدهاند تا امکانات و تجهیزات آموزشی و تحقیقاتی خود را در راستای توسعه و راه اندازی مراکز و کارگاه‌های آموزشی برای حرفه‌های جدید در  بخش شیلات بکار گیرند و تعامل و همکاری لازم  برای حضور در  المپیادهای ملی مهارت بخش شیلات و آبزیان را به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین همکاری در بازدید از مراکز صیادی و آبزی پروری و معرفی صیادان و آبزی پروران مجرب و متخصص به عنوان مربی متخصص و آزمون‌گر به اداره کل فنی و حرفه ای نیز از تعهدات تشکل‌های شیلاتی در این تفاهم نامه به شمار می‌رود.

بازیار گفت: این تفاهمنامه در راستای تفاهم نامه منعقد شده مابین سازمان فنی و حرفه ای و سازمان شیلات کشور منعقد شده است.

۶۰ استاندارد مهارتی در حوزه پرورش آبزیان در استان بوشهر تدوین شد

مدیر کل آموزش فنی و حرفهای استان بوشهر گفت: تفاهم نامه همکاری چهارجانبه آموزش فنی و حرفه‌ای، شیلات، تعاونی صیادان و اتحادیه پرورش دهندگان میگو استان بوشهر در راستای تدوین استانداردهای آموزش در حوزه آبزی پروی منعقد شده است.

عبدالمجید دراهکی هدف از امضای این تفاهمنامه را ایجاد هماهنگی و یکپارچه سازی فعالیت‌های دستگاه‌های آموزشی و اجرایی در حوزه صید و صیادی، نظارت بر آموزش‌های مهارتی در بخش شیلات و استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های اجرایی طرفین عنوان کرد.

وی توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و تربیت نیروی انسانی ماهر در بخش شیلات، افزایش مهارت‌های شغلی صنعت شیلات، ایجاد مهارت در علاقمندان شهری و روستایی به اشتغال در بخش شیلات و شناسایی، تعریف و تدوین استاندارد مشاغل بخش شیلات استان را از دیگر هدف‌های این تفاهم نامه عنوان کرد.

برچسب‌ها بوشهر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سازمان شیلات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سازمان شیلات ایران بوشهر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سازمان شیلات ایران تفاهم نامه فنی و حرفه ای استان بوشهر آموزش فنی منعقد شده بخش شیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور