Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب گفت: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه‌های پایتخت جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب، دو دستگاه موتورسیکلت سنگین توسط سرکلانتر پلیس بزرگراه متوقف و توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در ساعت ۱۴:۴۵ ظهر امروز، در محدوده مدرس محدوده پارک وی مشاهده شد که یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی سی هوندا در حال تردد است که متوقف و توقیف شد.

سرهنگ‌ همه خانی افزود: یک دستگاه موتورسیکلت سنگین کاوازاکی ۱۱۰۰ سی سی نیز در محور چمران توسط عوامل منطقه ۲۳ توقیف شد.

وی ادامه داد: با توجه به لایی کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت های سنگین در سطح این محدوده و احتمال بروز حادثه برای راکبین و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود، با هماهنگی های به عمل آمده با تیم‌های مستقر در طرح مهار، این موتورسیکلت های سنگین در همان محدوده متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب افزود: بنا بر اجرای قانون این موتورسیکلت های سنگین به پارکینگ منتقل شدند تا جمع موتورسیکلت‌ های توقیفی به عدد ۳۶ دستگاه در سال جاری برسد.

سرهنگ همه خانی ادامه داد: پلیس راهور بار‌ها اعلام کرده است به محض رویت موتورسیکلت‌هایی که با لایی کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را برهم می‌زنند و هیچ گونه مدارک و بیمه همراه ندارند، طبق قانون برخورد کرده و این گونه موتورسیکلت‌ها اعمال قانون و به پارکینگ منتقل شوند.

وی از همشهریان تهرانی خواست تا با مشاهده این نوع موتورسیکلت‌ها که باعث سلب آسایش عمومی می‌شوند و امنیت تردد شهروندان را مختل می‌کنند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: موتورسیکلت سنگین لایی کشی موتورسیکلت های سنگین موتورسیکلت سنگین پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ توانگر گفت: با هدف اجرای طرح ترخیص فوری وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ، دویست و بیست و پنج دستگاه موتورشارژی و پنجاه و پنج دستگاه خودروی توقیفی با همکاری دستگاه قضایی از پارکینگ ترخیص شدند.

وی افزود: این طرح از نهم اردیبهشت به مدت یک هفته اجرا شد و وسایل نقلیه توقیفی به مراجعه کنندگان تحویل داده شد.

رئیس پلیس راهور کیش گفت: ساکنان و گردشگران با رعایت قوانین در زمان رانندگی به حفظ فرهنگ ترافیک کیش کمک کنند.

سرهنگ توانگر خاطرنشان کرد: پلیس راهور با سامانه ارتباط تلفنی ۱۲۰ در تمامی ساعات شبانه روز برای خدمت به مردم آماده است.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه