Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@08:02:53 GMT

کودتای باشگاه‌های انگلیسی علیه فیفا

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۹۹۴۳

کودتای باشگاه‌های انگلیسی علیه فیفا

یازده بازیکن در لیگ برتر حضور دارند که باشگاه‌هایشان اجازه حضور آنها در اردوی تیم ملی کشورشان برای بازی در کشورهای حاضر در فهرست قرمز کرونایی انگلیس را صادر نکرده و به همین دلیل در خطر محرومیت از سوی فیفا قرار دارند.

لیورپول، منچسترسیتی و چلسی جز باشگاه‌هایی هستند که بیشتری ضربه را از شرایط به وجود آمده خواهند خورد چرا که کشورهای آمریکای جنوبی در صدد انتقام برآمده و در تلاش هستند تا اجازه استفاده از بازیکنان را به باشگاه‌ها ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل فیفا محدودیت پنج روزه‌ای برای استفاده از این بازیکنان تعیین کرد که شامل آلیسون، فابینیو و روبرتو فیرمینو از لیورپول، رافینیا از لیدز یونایتد، ادرسون و گابریل ژسوس از منچسترسیتی، تیاگو سیلوا از چلسی و فرد از منچستریونایتد هستند. سه بازیکن دیگر درگیر در این شرایط نیز رائول خیمنز مکزیکی از ولوز، میگوئل آلمیرون پاراگوئه‌ای از نیوکاسل و فرانسیسکو سیرالتا اهل شیلی از واتفورد هستند. هرچند فدراسیون فوتبال مکزیک روز جمعه شکایت خود را پس گرفت تا خیمنز مشکلی برای بازی برابر واتفورد نداشته باشد.

بعضی از بازیکنان نه تنها قادر به حضور در دیدارهای این هفته لیگ برتر نخواهند بود، بلکه شانس بازی در دیدار اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را نیز از دست خواهند داد. اما سان خبر داده که باشگاه‌های انگلیسی به توافق رسیده‌اند تا در صورت استفاده از این بازیکنان محروم، هیچ شکایتی را علیه رقبای خود مطرح نکنند تا بدین ترتیب مشکل انضباطی نیز در این زمینه به وجود نیاید.

پیش از این جیانی اینفانتینو، رییس فیفا، با ارسال نامه‌ای به بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، خواسته بود که استثنایی برای بازیکنان تیم ملی که باید به کشورهای حاضر در فهرست قرمز این کشور سفر کنند قائل شود اما این درخواست مورد قبول واقع نشده بود.

۲۵۴ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟

در مهم ترین مقطع فصل، یکی از بازیکنان محبوب دشان و انریکه دچار مصدومیت شده است.

طرفداری | لوکاس هرناندز در نیمه اول دیدار پاری سن ژرمن مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، مجبور به ترک زمین شد. این بازیکن فرانسوی در صحنه گلزنی نیکلاس فولکروگ از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و با وجود تلاش برای ادامه بازی، قبل از پایان نیمه اول تعویض شد. اکیپ مدعی شده که حضور هرناندز در یورو ۲۰۲۴ در هاله ای از ابهام است.

با گذشت چند ساعت از بازی، زانوی هرناندز همچنان به شدت متورم بود و کسی نتوانست ماهیت دقیق مصدومیت را مشخص کند. با این حال، یک چیز قطعی است - او در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بوروسیا دورتموند هفته آینده حضور نخواهد داشت. دوره بهبودی او به احتمال زیاد چند هفته طول خواهد کشید.

هرناندز قرار است روز پنجشنبه از زانوی خود عکسبرداری با ام آر آی انجام دهد، اما نگرانی‌هایی وجود دارد که رباط‌های صلیبی او آسیب دیده باشند. چنین مصدومیتی حضور او در یورو ۲۰۲۴ را غیرممکن می کند. تا این لحظه همه نسبت به حضور او در این تورنمنت بدبین هستند. دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، قرار است روز ۲۷ اردیبهشت لیست نهایی بازیکنان فرانسه برای یورو را اعلام کند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • شعار هواداران استقلال علیه بیرانوند / رونمایی از لقب جدید برای آتیلا حجازی
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد