Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@11:00:08 GMT

نظام پولی و بانکی کشور باید اصلاح شود

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۶۹۹۹۷

نظام پولی و بانکی کشور باید اصلاح شود

گروه استانها_ رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با تاکیدبراینکه باید نظام پولی و بانکی و مالیاتی کشور اصلاح شود گفت: همچنین حوزه فرهنگ چند سال است مورد بی توجهی قرار گرفته است که در این راستانیازمند آرایش جدید متناسب با گام دوم انقلاب دراین حوزه هستیم - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین مجید نصیرایی امشب در شورای اداری استان که با حضور ریاست جمهوری و هیأت همراه برگزار شد اظهارداشت: آیت الله رئیسی اشراف کاملی به استان و روستاهای استان دارند و همچنین در بحث آب، راه و حوزه حمل و نقل اشراف کامل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز معتقدیم عامل اصلی آنچه که انقلاب اسلامی در دنیا به دست می آورد و قله های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح می کند و آنچه امروز نظام توانسته برای مردم این خدمات را بیاورد و این افتخارات را کسب کند ایمان و تدین مردم است.

 رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی ایمان و تدین را عامل پیدایش اسلام و نظام دانست و بیان کرد: دسترسی به آرمان های انقلاب و اسلام و رسیدن به آرمان ها و دستاوردها ایمان و تدین مردم است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در بیرجند: توزیع اعتبارات در بودجه آینده به بودجه عملیاتی تبدیل شودوزیر صنعت و معدن: صادرات غیرنفتی تا سال 1404 دوبرابر می‌شود/ حمایت از کویرتایر برای صادرات ماشین آلات لاستیک

نصیرایی به حوزه فرهنگ اشاره کرد و تصریح کرد: حوزه فرهنگ و اعتقادات یکی از حوزه هایی است که در سالیان اخیر نسبت به آن بی توجهی شده و امروز به یک آرایش و رویکرد جدید و عمیق نیاز دارد.

وی با بیان اینکه اگر قرار است به این آرمان ها دست یابیم و تدین اسلامی شکل گیرد نیازمند ایمان و تدین اسلامی هستیم خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که با حضور آیت الله رئیسی و دولتمردان انقلابی و پای کار به این حوزه توجه شود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه امروز به یک آرایش جدید متناسب با گام دوم انقلاب نیاز است یادآور شد: همچنین برخی از ساختارهای کشور غلط است و بانکی که برای حفظ سرمایه سرمایه داران طراحی شده و برآمده از دل آموزه های لیبرالی و اومانیستی است هیچوقت نمی تواند آرمان های اسلامی را محقق کند.

نصیرایی با بیان اینکه نظام پولی و بانکی و مالیاتی ما در کشور مشکل دارد و باید اصلاح شود اظهار داشت: خیلی از کسانی که باید مالیات بدهند دم به تله نمی دهند اما عده ای کارمند ابتدا مالیات می دهند بعد حقوق می گیرند که این امر باید اصلاح شود.

وی به توزیع منابع اشاره کرد و افزود: در بحث توزیع منابع اگر همینگونه پیش برویم، در خراسان جنوبی هیچ تغییری مشاهده نخواهیم کرد و اینگونه خواهد بود، چون توزیع اعتبارات بر اساس شاخص جمعیت است و این اعتبارات بیشتر به استان های دیگر می رسد و خراسان جنوبی از این نعمت محروم است که باید این قانون و ساختار ها اصلاح شود.

انتهای پیام/255/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی ایمان و تدین اصلاح شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۶۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی،بعدازظهر ۶ اردیبهشت، ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند.

این افراد به‌دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوءتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

پس از چند ساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور بازگردانده شدند.


دیگر خبرها

  • کاهش غیر منتظره نرخ تورم در حوزه پولی یورو /انتظارات بازار و بانک مرکزی اروپا
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • حجاب، مهم‌ترین پایه استواری تدین خانواده و جامعه است
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی