Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@23:26:02 GMT

چند استقلالی سرمربی نفت بوده‌اند؟

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۰۰۷۰

چند استقلالی سرمربی نفت بوده‌اند؟

خبرورزشی – آبادانی‌ها در حالی نیمکت تیم خود برای فصل آینده را به منصوریان سپرده اند که زنده یاد منصور پورحیدری اولین استقلالی بود که سرمربی این تیم شد و از خرداد تا آبان ۱۳۸۱ هدایت این تیم را بر عهده داشت.

پرویز مظلومی عضو فعلی هیات مدیره استقلال هم که خودش آبادانی است از آذر ۱۳۸۳ تا خرداد ۱۳۸۵ روی نیمکت تیم پرهوادار شهرش نشست و حالا منصوریان سومین بازیکن و سرمربی سابق آبی‌هاست که به جمع برزیلی‌های فوتبال ایران ملحق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اگر بخواهیم به این لیست نام مربیانی که سابقه کار در استقلال و صنعت نفت را هم در کارنامه‌شان دارند را اضافه کنیم، باید به بیژن ذوالفقارنسب هم اشاره کنیم که در فصل ۷۲-۷۱ سرمربی استقلال بود و از بهمن ۱۳۸۷ تا آذر ۱۳۸۸ روی نیمکت نفت نشست.

ضمن اینکه فیروز کریمی هم که در لیگ هفتم سرمربی استقلال بود، از دی ۱۳۹۵ تا اردیبشهت ۱۳۹۶ هدایت این تیم را بر عهده داشت.

به این نام‌ها باید فراز کمالوند را هم اضافه کرد که فصل گذشته مدتی دستیار فرهاد مجیدی در استقلال بود و از اردیبهشت ۹۶ تا خرداد ۱۳۹۷ روی نیمکت این تیم نشست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منصور پورحیدری صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان منصور پورحیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها شارژ شدند؛ پاداش ۸۰ میلیونی بابت پیروزی برابر ذوب‌آهن

استقلالی‌ها پاداش پیروزی برابر ذوب‌آهن را دریافت کردند.

طرفداری | آبی‌ها شارژ شدند.

پاداش ۸۰ میلیونی استقلالی‌ها واریاز باشگاه استقلال خبر رسید، پاداش‌ ۸۰ میلیون تومانی این مسابقه، امروز به حساب مربیان و بازیکنان استقلال واریز شده تا آنها با انگیزه و روحیه بالاتری به مصاف فولاد خوزستان بروند.

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها شارژ شدند؛ پاداش ۸۰ میلیونی بابت پیروزی برابر ذوب‌آهن
  • فلیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • بازگشت احتمالی آقای گل استقلالی به جمع آبی ها
  • آتیلا حجازی از این جایگاه راضی نیست!
  • کنایه آقای گل استقلالی به گزارشگر بازی با ذوب آهن؛ انتظار خوشحالی نداشتی؟
  • تونل وحشت؛ چرا هیچکس قبول نمی کند سرمربی بایرن مونیخ شود؟
  • یک صحنه کلاسیک برای نیمکت استقلال
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز