Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-02@12:37:14 GMT

حسین فریدون به خاطر درمان بیرون از زندان است

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۰۱۱۹

حسین فریدون به خاطر درمان بیرون از زندان است

به گزارش صدای ایران به نقل از قوه قضاییه، در پی انتشار اخباری در فضای مجازی در مورد مرخصی دو تن از محکومین اقتصادی، مرکز رسانه قوه قضاییه از دادستانی تهران کسب اطلاع کرد و در نهایت مشخص شد که هادی رضوی قبل از انتشار خبر مرخصی‌اش در زندان به سر می‌برد و شایعه خارج از زندان بودن وی صحت ندارد. مرخصی قبلی وی نیز به دلیل قانونی لزوم رد مال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش هادی رضوی در مدتی که پیشتر در مرخصی به سر می‌برد بخش قابل توجهی از رد مال را انجام داده است.

حسب اطلاع از دادستانی تهران حسین فریدون هم در مرخصی استعجلالی و درمانی به سر می‌برد و با توجه به تجویز پزشکی قانونی وی تحت درمان و مداوا قرار دارد لذا مقرر شده که پس از اقدامات درمانی به زندان جهت ادامه تحمل حبس عودت داده شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: حسین فریدون هادی رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ سال زندان برای هکری که اطلاعات ۳۳ هزار بیمار را سرقت کرد

ایتنا - این هکر در سال 2018 با اتهام هک کردن سیستم اطلاعاتی مرکز و سرقت اطلاعات 33000 بیمار مواجه شد و در سال 2020 مرکز و مشتریان آن مورد "باج‌گیری" قرار گرفتند و اطلاعات محرمانه بیماران به صورت آنلاین منتشر شد.
شرکت فنلاندی Yle گزارش داد هکری که مرکز روان درمانی واستامو در فنلاند را هک کرده و اطلاعات 33 هزار بیمار را برای باج‌گیری از مدیریت این مرکز سرقت کرده بود، به 6 سال زندان محکوم شد.

به گزارش ایتنا، این شرکت افزود: این هکر در سال 2018 با اتهام هک کردن سیستم اطلاعاتی مرکز و سرقت اطلاعات 33000 بیمار مواجه شد و در سال 2020 مرکز و مشتریان آن مورد "باج‌گیری" قرار گرفتند و اطلاعات محرمانه بیماران به صورت آنلاین منتشر شد.

وی گفت: دادگاهی در شهر Uusimaa حکمی را در مورد بزرگترین پرونده جنایی در تاریخ فنلاند از نظر تعداد افراد آسیب دیده صادر کرد.

دیگر خبرها

  • داستان خواننده عاشقی که سال ها صدایش به اسم فریدون فروغی پخش می شد (فیلم)
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • ۶ سال زندان برای هکری که اطلاعات ۳۳ هزار بیمار را سرقت کرد
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است
  • هنر، ابزار استدلال و استقناع هنرمندانه عفاف و حجاب
  • آماده‌باش اردستان در پایان هفته/ مرخصی‌ها لغو شد
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • بهره‌مندی ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی از عفو و نهادهای ارفاقی در سال ۱۴۰۲
  • عفو ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی در سال گذشته