Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – رضا رضایی منش کاپیتان پیشین تیم ملی امید در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان به خبر ورزشی گفت: با وجود این که تیم ملی در بازی مقابل سوریه اصلاً هماهنگ نبود و ضعف های زیادی داشت اما در بازی با عراق چهره متفاوتی به نمایش گذاشت و بسیار عالی کار کرد و در خطوط سه‌گانه خود کمترین نقص را داشت‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: ما در بازی با عراق هیچ موقعیت گلزنی به حریف ندادیم و در طول ۹۰ دقیقه صاحب توپ و میدان بودیم و خط میانی را کاملاً در کنترل داشتیم. خوشبختانه لژیونرهای تیم ملی بسیار آماده هستند و نقش بسزایی در موفقیت‌های ما داشته اند. امیدوارم در بازی‌های آینده نیز بتوانیم این روند را ادامه دهیم و مقابل امارات و کره جنوبی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

رضایی منش گفت: امیدوارم ۳ نماینده فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا نیز عملکرد قابل قبولی داشته باشند و بتوانیم دوباره توانایی های فوتبال ایران را به رخ فوتبال آسیا بکشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برای گرامیداشت  ۱۲ اردیبهشت‌ماه سالروز به شهادت رسیدن استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم پویش فرهنگی «مدرسه قوی، ایران قوی» سوژه فضاسازی شهری شد. 

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

در این پویش فرهنگی از کلماتی همچون: "همه مدیون شما هستیم"، "به احترام معلم برپا" به همراه تصاویر  به یادماندنی معلمان با دانش‌آموزان اکران شده‌است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد
  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه