Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا حاجی‌غلامی کارگردان «روز‌های آبی» در گفتگوی تصویری با «سریالیست» درباره این سریال توضیحاتی را ارایه داد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا حاجی‌غلامی کارگردان سریال «روز‌های آبی» در گفتگوی تصویری با «سریالیست» درباره این که چرا این سریال را در جغرافیای زادگانش یعنی شهر یزد نساخته و شمال را انتخاب کرده است، گفت: همیشه علاقه داشتم که در یزد فیلم بسازم، اما با توجه به شیوع کرونا امکان حضور عوامل پرتعداد و تجهیزات در یزد فراهم نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضمن این که زمان وقوع داستان سریال فصل زمستان بود و من لوکیشن‌های مناسبی که بتواند زیبایی‌های یزد را در زمستان نشان بدهد در اختیار نداشتم.

حاجی‌غلامی درباره حضور ۹ نویسنده در گروه نویسندگان فیلمنامه این اثر نیز توضیح داد: سریال در ابتدا به صورت اپیزودیک طراحی شده بود و یک درام کشدار و بلند نبود یعنی مانند بسیاری از سریال‌های اپیزودیک موفق در دنیا ما هم به چند نویسنده نیاز داشتیم، اما به تدریج قصه‌ها در هم تنیده و به شکلی پخش شد که مخاطبان دیدید.

این کارگردان در پایان گفت: در نهایت باید بگویم این سریال هر ضعفی داشته باشد مسئولیت آن با من است.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک است که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمدرضا حاجی غلامی سریالیست سریال روزهای آبی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد این هفته در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس برابر کاونتری به میدان رفت و پس از تساوی در وقت قانونی و اضافه در ضربات پنالتی مقابل این تیم به پیروزی رسید و راهی بازی فینال شد.

خوشحالی بیش از حد آنتونی و کری خواندن او و حرکاتی که در زمین مقابل بازیکنان حریف که حتی در لیگ برتر هم حضور ندارند انجام داد انتقادهای زیادی را از این ستاره برزیلی به همراه داشت. این در حالی است که مگوایر پس از پایان بازی به سمت بازیکنان حریف رفت و از آنها به خاطر بازی خوبی که ارائه کرده بودند تقدیر کرد.

مگوایر در گفتگو با اسکای اسپورت درباره این بازی اظهار داشت:« بازی طوری پیش رفت که حضور داشتن در آن واقعا دیوانه کننده بود. فکر می‌کنم چند ساعتی که از شروع بازی تا پایان آن گذشت حجم احساسات به حدی زیاد بود که پس از پایان بازی احساس آرامش داشتیم.

فکر می‌کنم لازم نبود که خیلی جشن بگیریم و خوشحالی کنیم. در ۲۰ دقیقه پایانی وقت قانونی بازی خوب بازی نکردیم. باید بدانیم که بازی کردن برای این باشگاه مسئولیت زیادی روی شانه‌های ما می‌گذارد و در ۲۰ دقیقه پایانی مسئولیت پذیری کافی نداشتیم.

هرچند باید به این نکته هم اشاره کنیم که بازیکنان تحت فشار زیادی هستند و وقتی شما بازی شکست می‌خورید یا روند بدی را سپری می‌کنید، سرمربی هم تحت فشار قرار می‌گیرد. همه ما می‌دانیم که باید تمرکزمان را حفظ کنیم و متحد باشیم. باور داریم که می‌توانیم این فصل دستاورد خوبی داشته باشیم.»

دیگر خبرها

  • مصدومیت شدید سعید آقاخانی در نون خ +عکس
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • آسیب دیدن سعید آقاخانی در سریال «نون خ»
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • رئیسی مسئولیت احیای گشت ارشاد را بپذیرد