Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@14:18:44 GMT

آزار شیطانی سپیده توسط ۷ مرد افغان در فرحزاد تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۰۳۵۵

آزار شیطانی سپیده توسط ۷ مرد افغان در فرحزاد تهران

هفت مرد شیطان صفت که زن جوان را در باغ مخوف آزار داده بودند پای میز محاکمه ایستادند. تجاوز در فرحزاد اتفاق افتاد. ۷ مرد افغان به زن جوان تجاوز کردند. زن جوان برای دیدن خانه برای خرید به آنجا رفته بود کحه مورد تجاوز قرار گرفت. متهمان تجاوز دستگیر شدند. زن جوان برای عاملان تجاوز اشد مجازات را درخواست کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رسیدگی به این پرونده از سال ۹۸ به دنبال شکایت یک زن جوان به نام سپیده آغاز شد. وی که با سر و وضعی آشفته به پلیس آگاهی رفته بود از جنایت سیاه ۷ مرد افغان پرده برداشت.

تجاوز در باغ فرحزاد
وی گفت:من و همسرم وضع مالی خوبی داریم. مدتی پیش تصمیم گرفتیم خانه مان را بفروشیم و یک خانه ویلایی در غرب تهران بخریم. من در سایت‌های اینترنتی به دنبال ملکی مناسب بودم که خانه ویلایی را در حوالی فرحزاد پیدا کردم. من با صاحب آگهی که مردی بنگاه دار بود، قرار گذاشتم و به ملاقات او رفتم. آن مرد که جمعه نام داشت و بعد‌ها متوجه شدم افغان است، خانه ویلایی را به من نشان داد و سپس پیشنهاد داد تا از خانه باغی در همان حوالی بازدید کنم. او می‌گفت خانه باغ ملکی موروثی است و وراث آن در خارج از کشور هستند. به همین دلیل قبول کردم همراه او به خانه باغ بروم.

وی ادامه داد: عصر بود که مقابل در خانه باغ رسیدیم. من در یک لحظه تردید کردم و می‌خواستم برگردم و با همسرم تماس بگیرم، اما مرد بنگاه دار مرا به داخل هل داد. آن جا بود که شش مرد افغان به من حمله کردند و بی رحمانه مرا آزار دادند.

به دنبال شکایت این زن، پلیس به خانه باغ در حوالی فرحزاد رفت و در بررسی آن جا کارت ویزیت مربوط به یک مرد بنگاه دار را پیدا کرد. صاحب کارت ویزیت شناسایی شد و گفت جمعه را از قبل می‌شناسد.

با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد، جمعه طی قرار صوری ردیابی و بازداشت شد، اما آزار زن جوان را انکار کرد.

در حالی که تلاش برای ردیابی شش همدست وی ادامه داشت پرونده به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در این میان سپیده در دادگاه حاضر شد و به افشای زوایای پنهانی از این پرونده مخوف پرداخت.

وی به قضات دادگاه گفت: هفت مرد افغان به من حمله کردند و می‌خواستند مرا آزار دهند که مقاومت کردم. در آن میان یکی از آن‌ها فیلم سیاهی را به من نشان داد که مجبور شدم تسلیم خواسته شیطانی آن‌ها شوم. در آن فیلم مردان افغان قصد داشتند دختری جوان را آزار دهند، اما چون مقاومت کرد بی رحمانه او را کشتند و جسدش را دفن کردند.

این زن در حالی که اشک می‌ریخت، ادامه داد: با دیدن این فیلم به شدت ترسیده بودم. التماس کردم تا مرا رها کنند، اما آن‌ها از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۱۱ شب مرا آزار دادند و شکنجه کردند. حوالی ساعت ۱۱ شب بود که مرا رها کردند. آن‌ها تهدیدم کردند اگر در این باره به کسی حرفی بگویم مرا می‌کشند، اما من بلافاصله به خانه برگشتم و با همسرم به پلیس آگاهی رفتیم.

با افشای جنایت هولناکی که مردان افغان رقم هم زده بودند پلیس رد شش نفر دیگر از آن‌ها را یافت و همگی بازداشت شدند، اما جرمشان را انکار کردند.

در این میان فقط یکی از آن‌ها لب به اعتراف گشود و گفت:جمعه زن تنها را به خانه باغ آورد و دوستانم او را آزار دادند، اما من وی را آزار ندادم و فقط نظاره گر بودم.

به دنبال اظهارات جدید زن جوان، رئیس شعبه ۷ دادگاه کیفری یک استان تهران دستور داد تا ماجرای قتل در خانه باغ مخوف پیگیری و طی بازرسی تخصصی از آنجا مشخص شود قتلی رخ داده یا نه.

محاکمه ۷ مرد در پرونده تجاوز
با تکمیل تحقیقات و در حالی که سرنخی از جنایت در باغ مخوف به دست نیامده بود ۷ مرد افغان پای میز محاکمه ایستادند. در ابتدای جلسه زن جوان در حالی که اشک می‌ریخت به تشریح ماجرا پرداخت و گفت: مردان شیطان صفت مرا آزار دادند و گفتند من تنها قربانی آن‌ها نیستم؛ و آن‌ها قبلا چندین زن و دختر دیگر را نیز آزار داده اند.

این زن گفت: من به هیچ قیمتی حاضر به گذشت نیستم و برای عاملان جنایت سیاه اشد مجازات می‌خواهم.

سپس متهمان به دفاع پرداختند و منکر جرمشان شدند. جمعه گفت: این زن دروغ می‌گوید و من او را به زور به داخل باغ نکشانده ام.

سایر متهمان نیز گفتند با میل زن جوان با وی رابطه برقرار کرده اند و او با رضایت خودش با باغ رفته است. اما یکی از آن‌ها گفت: دوستانم به زور زن جوان را آزار دادند. او گریه و التماس می‌کرد که او را آرام کردم و گفتم اجازه نمی‌دهم دوستانم او را اذیت کنند.   منبع: رکنا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: آزار شیطانی آزار دادند ۷ مرد افغان خانه باغ مرا آزار زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۰۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران طی ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران دریافت کرده و با حضور در محل و انجام تحقیقات اولیه متوجه شدند که یکی از اشرار سابقه‌دار این محدوده با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرده است؛ اقدامی که سبب رعب و وحشت ساکنان این محل شده بود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت، گفت: تحقیقات کارآگاهان نشان داد که درگیری میان چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و در این میان متهم برای قدرت‌نمایی اقدام به تیراندازی کرده و از محل متواری شده است.

راستی با بیان اینکه مخفیگاه متهم از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت، اظهار کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و پس از هماهنگی با مقام قضائی این فرد در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه متهم تحت بازجویی قرار گرفته و در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد، گفـت: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 847518 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم تیراندازی اراذل و اوباش حوادث ایران

دیگر خبرها

  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران