Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:20:20 GMT

شهید مدنی در ولایت‌مداری جزو انسان‌های نمونه بود

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۰۴۹۹

شهید مدنی در ولایت‌مداری جزو انسان‌های نمونه بود

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز گفت: شهید مدنی در ولایت‌مداری جزو انسان‌های نمونه و مطیع محض امام (ره) بوده و معنویت ایشان مثال‌زدنی بود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در برنامه پیام جمعه این هفته در رابطه با شش نفر از فلسطینیان که از زندان رژیم اشغالگر قدس گریختند، خاطرنشان کرد: من این اقدام را لرزشی در خانه‌ی عنکبوت می‌دانم؛ شش زندانی شجاع، بامداد روز دوشنبه گریختند که نشان دهنده‌ی ضعف سرویس امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: زندانیان برای رسیدن به نقطه رهایی خود، تونلی نسبتاً طویل را حفر کردند که اقتدار امنیتی صهیونیست‌ها را به چالش کشیده و نشان می‌دهد که آنها در سرزمین خود نیز توان مراقبت را ندارند.

وی بیان کرد: این اقدام شجاعانه نشان می‌دهد که رژیم خبیثی که برای ایران خط و نشان می‌کشد، ضعیف‌تر از حد تصور بوده و به تمثیل سید حسن نصر الله بود که گفت، «رژیم صهیونسیتی از لانه عنکبوتی سست‌تر است».

امام جمعه تبریز با بیان اینکه این فرار، تبدیل نمادی برای انسجام و هم‌افزایی گروه‌های مقاومت فلسطین شده است، متذکر شد: فرار تاریخی شش اسیر فلسطینی، تبدیل به الگویی برای همه‌ی اسیران در بند فلسطینی و غیر آن شده است.

وی ادامه داد: این اقدام ماندگار، یک اثر از خود بر جای گذاشت که نشان می‌دهد، در هر شرایطی حتی ناامیدی شدید، راه باز است؛ به شرطی که انسان بخواهد.

وی در ارتباط با انتخابات پیش‌روی عراق یادآور شد: عمده جریان‌های موثر در انتخابات آینده‌ی عراق و اولین قدرت مهم در آن، جریان مقاومت بوده که قدرت آن در ائتلاف فتح با رهبری العامری است و مورد پذیرش سایر قدرت‌ها و احزاب این کشور است که پایان اشغالگری آمریکا در عراق و روابط جمهوری اسلامی ایران،چین و روسیه را بررسی می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با اشاره به دومین ائتلاف عراق افزود: دومین اعتلاف قدرتمند عراق، اعتلافی وابسته به مقتدا صدر بوده که از حامیان اصلی شکل‌گیری دولت الکاظمی در این کشور بود و در سودای ابقای الکاظمی در آن کشور است.

وی گفت: ائتلاف نیروهای ملی، چند ماه پیش توسط ائتلاف حکمت و نصر شکل گرفت که از اشتراکات زیادی با اعترافات دیگر برخوردار است و به خلع سلاح مقاومت تاکید دارد.

وی در پایان تاکید کرد: سر برآوردن نسلی بیدار از جوانان و مردم عراق، مهمترین نکته بوده که به برکت خون و شهادت شهیدان انسان‌سازی چون شهید سلیمانی و ابوبکر المهدی المهندس، مردم این کشور به بیداری مبارکی دست یافتند که امید پیروزی آنها را چند برابر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماز جمعه پیام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان و اساتید دانشگاهی چهره واقعی این کشور را به دنیا نشان داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی،۱۴ اردیبهشت ماه در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی ارومیه برگزار شد، افزود: برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان و اساتید دانشگاهی چهره واقعی این کشور و رژیم صهیونیستی را به دنیا نشان داد و این بیداری دنیا علیه رژیم صهیونیستی نشان از این است که اهداف انقلاب در مسیر درست خود حرکت می کند و روز بروز به اضمحلال رژیم کودک کش صهیونیسم نزدیک می‌شویم. 

وی با اشاره به اینکه مسئله غزه به یک مسئله بین المللی تبدیل شده است و نباید بگذاریم این مسئله به فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: حساسیت نشان دادن دانشگاهیان آمریکا و سراسر جهان نشان از این است که دنیا به حقانیت شعار "مرگ بر اسرائیل " رسیده است. 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به سکوت برخی چهره ها و افراد داخل کشور در خصوص وحشیگری آمریکا و اسرائیل یاد آور شد: عده ای در داخل در زمان اغتشاشات تریبون دار حمایت از حقوق زن بودند اما اکنون در مقابل وحشیگری آمریکا و اسرائیل سکوت کرده و لال شده اند. 

حجت الاسلام قریشی با اشاره به دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب تصریح کرد: در دین اسلام اولین مسئله که مورد تاکید قرار گرفته مسئله تعلیم و تربیت است و پیامبر معلم اول بشریت است. 

وی ادامه داد: تعلیم و تربیت جایگاه ویژه در دین اسلام دارد بنابراین ضروری است تمامی دستگاه ها، دولت و مسئولان به آموزش و پرورش کمک کنند.

امام جمعه ارومیه گفت: باید طبق تاکیدات رهبر انقلاب، معلمان از نظر مسائل مالی و معنوی توانمند و تقویت شوند، سند تحول بنیادین اجرایی شود، معاونت پرورشی تقویت و به الگو سازی در جامعه معلمین توجه شود همچنین در مقابل نیز انتظار می رود معلمان هویت دینی، ملی و اسلامی دانش آموزان را تقویت کنند و افتخارات و داشته های کشور را به جامعه بشناسانند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویدیو/ مغز انسان بزرگ‌تر می‌شود!
  • انسان‌های غارنشین گیاهخوار بودند
  • خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد
  • دانشمندان چهره یک نئاندرتال ۷۵ هزار ساله را بازسازی کردند + عکس
  • انسان‌تباران دنیسووا چه کسانی بودند؟ (+عکس)
  • شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت
  • سازمان دفاع مدنی غزه: هنوز بیش از ۱۰۰۰۰ پیکر زیر آوارها مدفونند
  • سیر تحول شهید آوینی آموزنده و تحسین برانگیز است
  • دانشمندان چهره یک نئاندرتال ۷۵ هزار ساله را بازسازی کردند
  • شکست ائتلاف ضدایرانی