Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تیم گل محمدی با ارائه فوتبالی حساب شده بتواند با دست پر به تهران بازگردد.

محمدرضا زادمهر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شرایط پرسپولیس در آستانه لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این دیدار بازی اول پرسپولیس پس از نقل و انتقالات تابستانی این تیم است و همه ما مشتاقانه منتظر رونمایی از این تیم برای فصل جدید هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پرسپولیس در این مدت تغییر و تحولاتی را داشته و چند بازیکن از این تیم جدا شده اند و بنا به صلاحدید کادر فنی چند مهره جدید به جمع پرسپولیسی ها اضافه شده اند و بدین ترتیب پرسپولیس با چهره ای جدید کار خود را آغاز می کند. امیدوارم تمام این رفت و آمدها در نهایت به سود پرسپولیس بوده و قهرمان بلامنازع سال های اخیر فوتبال ایران بتواند روند موفقیت های گذشته اش را با شروع خوب و پرقدرت در آسیا استارت بزند.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد این که آیا خریدهای جدید می توانند جای نفرات جدا شده را پر کنند، تاکید کرد: نفرات جدید با نظر کادر فنی انتخاب و جذب شده اند و همه ما باید به این انتخاب ها احترام بگذاریم. در فصل قبل پرسپولیس نیروهای خوبی را به خدمت گرفت و بدون شک نفراتی که امسال هم به جمع پرسپولیسی ها اضافه شده اند هم قابلیت های خوبی برخوردار هستند باید در ترکیب پرسپولیس مورد محک و ارزیابی بهتر قرار بگیرند.

زادمهر در آستانه تقابل ویژه پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا در مورد این دیدار به خبرنگار برنا گفت: بازی اول می تواند بازی سختی برای هر دو تیم باشد. این در حالی است که پرسپولیس با تغییرات و در کوران نقل و انتقالات و با حداقل بازی دوستانه و تدارکاتی برای این دیدار آماده شده است اما در آن سوی میدان تاجیک ها که تیم خوب و رقیب سرسختی به نظر می رسد، در کوران بازی های رسمی شان در لیگ تاجیکستان و در حالی که تیم شان دست نخورده باقی مانده است، آماده بازی برابر پرسپولیس می شود، با این وجود تیم گل محمدی از توان فنی و فوتبالی خوبی برخوردار است و می تواند از این دیدار با دست پر بیرون بیاید و در روز بازی و در جریان مسابقه اتفاقاتی می تواند رقم بخورد که در نهایت پیروزی را از آن پرسپولیس نماید.

او دو فاکتور مهم را رمز موفقیت پرسپولیس دانست و در این خصوص تصریح کرد: دو فاکتور آرامش و نظم تیمی و همین طور تجربه بزرگ‌ترهای تیم از جمله سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان می تواند در این دیدار به پرسپولیس کمک کند تا موفق شود به هدفی که در این دیدار جستجو می کند، دست پیدا کند. 

پیشکسوت پرسپولیس در پایان تاکید کرد: در کلکسیون افتخارات باشگاه پرسپولیس جای جام قهرمانی در آسیا خالی است. این تیم در چند سال اخیر دو بار این شانس را به دست آورده بود که این قهرمانی مهم را به دست آورد اما در دو فینال اخیر اتفاقات غیرمترقبه و بدشانسی های غیرقابل پیش بینی در فوتبال مانع تحقق این هدف مهم برای پرسپولیس شده است. من امیدوارم این بار این طلسم شکسته شده و پرسپولیس در فصل جاری بتواند به این مهم دست پیدا کرده و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را هم جشن بگیرد. 5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا بازی فوتبال ایران آسیا استقلال لیگ قهرمانان تاجیکستان گل محمدی باشگاه پرسپولیس فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا قهرمانی سیدجلال حسینی پیشکسوت محمدرضا زادمهر شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی

به گزارش "ورزش سه" پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل سپاهان ضمن اینکه می‌توانست به صدر جدول لیگ برتر برسد و از حریف دیرینه‌اش سبقت بگیرد، رکورد 5 پیروزی متوالی در دومین مقطع از نیم فصل دوم را ثبت کند.
به صورت معمول نتایج تیم‌های لیگ برتری و عملکرد مربیان را در بازه‌های زمانی 5 هفته‌ای می‌سنجند و میانگین امتیازها را در این مقاطع 5 هفته‌ای محاسبه می‌کنند.

یحیی گل محمدی در 5 هفته نیم فصل اول لیگ فصل جاری 4 برد یک مساوی به دست آورد تا 1 امتیاز بگیرد و از میانگین 2 عبور کند.
در دومین مقطع 5 هفته‌ای سرخ‌ها درگیر مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های سختی مثل دربی و دیدار با سپاهان شدند که در این مقطع بدترین عملکرد فصل خود را ارائه دادند و با سه مساوی، یک باخت و یک برد به کار خود خاتمه دادند. مجموع امتیازهای تیم یحیی در این مقطع فقط 6 امتیاز بود.
در سومین مقطع از نیم فصل اول هم یحیی و پرسپولیس 3 برد و دو مساوی به دست آوردند 11 امتیاز حاصلش بود.

در نیم فصل دوم و با حضور اوسمار ویرا در راس کادر فنی پرسپولیس او یک باخت و یک مساوی و 3 برد به دست آورد 10 امتیاز حاصل اولیه 5 هفته سرمربیگری او در این تیم بود.

در مقطع دوم اما شرایط بهتر هم شد و با چهار برد و یک مساوی آمار امتیاز گرفتن اوسمار بهتر هم شد و مثل اولین مقطع فصل یحیی 13 امتیاز گرفت.
حالا اوسمار و تیمش در آخرین مقطع پنج هفته‌ای فصل مهمترین مقطع را در راه قهرمانی در پیش دارند که باید دید از مصاف با نساجی، هوادار، استقلال خوزستان، شمس آذر و مس رفسنجان چند امتیاز خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد
  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس در قلب من جا دارند
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم