Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الیوم، پس از انتشار اخبار دستگیری مجدد ۲ نفر از اسرای فلسطینی که توانسته بودند از زندان جلبوع رژیم صهیونیستی فرار کنند، جنبش جهاد اسلامی فلسطین نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد: هرگونه آسیب رساندن به «یعقوب قدری» و «محمد عارضه» به معنای اعلام جنگ رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است: ما رژیم صهیونیستی را مسئول کامل این دو اسیر فراری که بار دیگر بازداشت شده اند، می‌دانیم.

ساعاتی پیش رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویری از دستگیری ۲ نفر از اسرای فلسطینی که موفق به فرار از زندان جلبوع شده بودند، خبر داد.

منابع صهیونیستی اولین تصاویر ۲ اسیر فلسطینی فراری از زندان گیلبوآ را که مقامات اشغالگر اعلام کردند که نیروهای صهیونیستی آن‌ها را دستگیر کرده‌اند، منتشر کرده‌اند.

هویت این دو اسیر فلسطینی که رسانه‌های صهیونیستی مدعی بازداشت آن‌ها هستند، «یعقوب قدری» و «محمد عارضه» است که از اعضای جنبش جهاد اسلامی فلسطین هستند.

وز دوشنبه گذشته، ۶ اسیر فلسطینی در زندان جلبوع در سرزمین های اشغالی که عمدتاً وابسته به جنبش جهاد اسلامی بودند، از طریق تونلی که از داخل زندان به خارج آن حفر کرده بودند، موفق به فرار شدند.

فرار این اسرا از زندان علی‌رغم تدابیر شدید امنیتی در زندان جلبوع مسئولان رژیم صهیونیستی را سردرگم و بر آن داشته تا اقدامات کور و سرکوبگرانه خود علیه اسرای فلسطینی را تشدید کند.

درپی این رسوایی امنیتی برای رژیم صهیونیستی این رژیم به افزایش فشارها بر سایر اسیران فلسطینی در زندان های این رژیم روی آورده است.

یکی از مسئولان هیئت اسرای فلسطینی نسبت به وقوع انقلاب در زندان های رژیم صهیونیستی به دلیل اقدامات سرکوبگرانه هشدار داد.

از سوی دیگر پس از انتشار این خبر، فلسطینیان ساکن الناصره و جنین در اعتراض به بازداشت مجدد دو اسیر فلسطینی به خیابان‌ها آمده و این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

گروه‌های فلسطینی نیز با صدور فراخوانی از مردمان فلسطین درخواست کردند تا در محکومیت بازداشت مجدد این دو اسیر فلسطینی، در روز شنبه راس ساعت ۶ عصر در شهر الناصره تظاهرات کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنبش جهاد اسلامی اسرای فلسطینی جنبش جهاد اسلامی رژیم صهیونیستی اسرای فلسطینی اسیر فلسطینی زندان جلبوع دو اسیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه شبکه خبری قدس، گروه‌های فلسطینی حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین پس از دیدار رهبرانشان بیانیه مشترکی صادر و در آن مقاومت اسطوره‌ای و اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را ستودند.
در این بیانیه آمده است: ما مقاومت اسطوره‌ای، اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را که به جهان ثابت کرد هرگز مقهور نمی‌شود، می‌ستاییم.
ما در نشست مشترک تلاش‌های صورت گرفته برای توقف تجاوز ارتش صهیونیستی به غزه و تحقق خروج فوری، کامل و جامع نظامیان صهیونیست از غزه و همچنین آزادی اسرا و راه‌های تضمینی کاهش درد و رنج ملت فلسطین را بررسی کردیم.
ما بر ضرورت توسعه و گسترش همکاری ملی و میدانی برای ناکام گذاشتن توطئه‌های رژیم اشغالگر و تحقق اهداف مردم فلسطین و امید آن به آزادی، استقلال و بازگشت (آوارگان) تاکید کردیم.
ما بر ضرورت رایزنی ملی در مسیر تقویت وحدت مردم فلسطین و استفاده از این مقاومت اسطوره‌ای با هدف انعکاس مثبت آن بر شاکله موسسه ملی فلسطین تاکید کردیم.
ما به مردم فلسطین در غزه، در قدس و در کرانه باختری رود اردن و در داخل اراضی اشغالی و همچنین فلسطینیان در سراسر جهان درود می‌فرستیم.
ما اوضاع اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی را بررسی کردیم و بر تحقق مطالبات مردمی از جمله دستیابی به توافق جدی و شرافتمندانه تبادل اسرا تاکید داریم.
ما نقش مردم و امت عربی را در حمایت از مبارزه ملت فلسطین ونقش حمایتی ازادگان جهان در شهر‌ها و پایتخت‌ها و دانشگاه‌ها که در دفاع از مردم و آرمان فلسطین و دفاع از انسانیت در برابر نسل کشی‌های مجموع استکبار جهانی از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند ارج می‌نهیم.
ما به وجود جبهه‌های حامی مقاومت در لبنان و یمن و سوریه و عراق و ایران و تلاش آن‌ها برای توقف تجاوز نظامی به ملت فلسطین افتخار می‌کنیم و به آن‌ها سلام و درود می‌فرستیم. ما همچنین بر ادامه و گسترش رایزنی‌ها با سایر گروه‌های فلسطینی در داخل و خارج به توافق رسیدیم.

 

دیگر خبرها

  • دانشجویان فلسطینی، سفیر آلمان را از دانشگاه فراری دادند+ فیلم
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟
  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین