Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره پرتغالی تیم ولورهمپتون در آستانه عقد قراداد با شیاطین سرخ قرار دارد.

خبرگزاری میزان - باشگاه منچستریونایتد که با خرید کریستیانو رونالدو یکی از بزرگترین و مهمترین نقل و انتقالات چند فصل اخیر لیگ جزیره را انجام داد، قصد دارد برای تقویت خط میانی خود یک هافبک پرتغالی دیگر را به خدمت بگیرد.

از همین رو روبن نوس، بازیکن ۲۴ ساله و هافبک دفاعی ولورهمپتون در آستانه پیوستن به منچستریونایتد قرار دارد و تقریباً تمام کار‌های این انتقال انجام شده و به زودی رسمی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش رسمی این انتقال بین ۴۰ تا ۴۵ میلیرون یورو عنوان شده است.

از نکات جالب در این انتقال آنکه روبن نوس، از ایجنتی بهره می‌برد که رونالدو را به منچستر بازگردانده است.

بیشتر بخوانید: مسی از پله گذر کرد + عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: منچستریونایتد روبن نوس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستریونایتد روبن نوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد

نیمار از دنبال کنندگانش خواسته است تا به یاری آسیب دیدگان بشتابند. 

نیمار، ستاره الهلال، پس از ارائه کمک‌های غذایی به سیل‌زدگان برزیل، پیامی منتشر کرد.

طرفداری | به گزارش سایت گل، این روزها، سیلی گسترده پس از بارش شدید باران در سراسر برزیل جاری شده است. طبق آخرین گزارش‌های رسانه‌ها، نزدیک به 85 نفر جان خود را از دست داده‌اند و حدود ۱۵۰ هزار نفر از خانه‌های خود آواره شده‌اند. در این زمان سخت، نیمار ستاره برزیلی با ارسال کمک‌های غذایی به کشورش و تشویق مردم به کمک بیشتر، دست یاری رساند.

این ستاره 32 ساله تصویری از یک هواپیمای حامل کمک‌های غذایی به برزیل را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت:

اصلا دوست ندارم همه کارهایی را که انجام می‌دهم یا کمک‌هایی که می‌کنم را به اشتراک بگذارم، چرا که کسی که این کار را انجام می‌دهد، آن را از ته قلبش انجام می‌دهد، نه برای دیده شدن. بنابراین، این پست برای تشویق بیشتر مردم به کمک است. می‌خواستم از خلبانان هواپیما و همه افراد مشارکت کننده، تشکر کنم. از راه دور دعا می‌کنم که همه چیز به حالت عادی برگردد... حواس پدرم به من هست و تمام کمک‌های ممکن را انجام می‌دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • ستاره مشهور آمریکا: تیم کی‌روش اتحاد تیم 98 را نداشت
  • عشق به بارسلونا در خون او جاری است؛ ژاوی سیمونز می‌خواهد برگردد!
  • نیمار پس از کمک به سیل‌زدگان برزیل: دعا می‌کنم اوضاع به حالت عادی برگردد
  • استوری ستاره بارسلونا و دامن زدن به شایعات انتقال داروین نونیز! / عکس
  • چلسی مطمئن از انتقال 30 میلیون یورویی مسینیو
  • نام جدید ورزشگاه خیبر خرم آباد؛ «لُر آره‌نا»!
  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • روبن آموریم: در اسپورتینگ لیسبون می‌مانم؛ می‌خواهیم برای کسب سومین قهرمانی تلاش کنیم
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم