Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس امروز (شنبه) از ساعت ۱۶ با دیدار تیم‌های کریستال پالاس و تاتنهام آغاز خواهد شد و در ادامه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه ۶ دیدار به طور همزمان سایر دیدارها برگزار می‌شود. در مهمترین بازی‌ها منچستریونایتد در اولدترافورد میزبان نیوکاسل خواهد بود و منچسترسیتی در خانه لسترسیتی به مصاف این تیم خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در آخرین بازی روز اول نیز از ساعت ۲۱ چلسی پذیرای استون ویلا خواهد بود.

منچستریونایتد- نیوکاسل/ بازگشت رونالدو به اولدترافورد

تیم فوتبال منچستر یونایتد در شرایطی میزبان تیم نیوکاسل خواهد بود که پس از گذشت سه هفته از مسابقات لیگ برتر انگلیس با کسب ۷ امتیاز و به خاطر تفاضل گل در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و تیم نیوکاسل با یک امتیاز در رتبه هفدهم جای گرفته است.

بدون شک جذاب‌ترین نکته این بازی بازگشت کریستیانو رونالدو به ورزشگاه اولدترافورد است.

بر اساس گزارش رسانه‌ها سولشر سرمربی منچستریونایتد اعلام کرده است رونالدو را در این بازی قطعا  به میدان  خواهد فرستاد.

ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال به تازگی با ۱۱۱ گل عنوان بهترین گلزن ملی فوتبال جهان را به دست آورده و در شرایط روحی و جسمی بسیار خوبی قرار دارد. این امر ممکن است به او کمک کند بازگشت به خانه را با گل جشن بگیرد.

منچستریونایتد از ۳۶ بازی خانگی برابر نیوکاسل فقط یک بار شکست خورده است که آن هم به سال ۲۰۱۳ بر می‌گردد.

تیم نیوکاسل در ۶ بازی از ۸ بازی اخیر خود برابر منچستریونایتد به گل اول دست پیدا کرده، اما فقط ۲ بازی را موفق شده با پیروزی به پایان برساند و در چهار بازی دیگر شکست خورده است.

تیم منچستریونایتد پس از اینکه فصل گذشته در ۶ بازی نخست خود سه بار شکست خورد از آن به بعد در ۳۵ بازی فقط ۳ شکست دیگر داشته است.

تیم نیوکاسل از ۱۵ امتیاز ممکن خارج از خانه ۱۰ امتیاز کسب کرده که حاصل ۳ پیروزی و یک تساوی بوده است.

تیم منچستریونایتد در ۱۴ بازی اخیر خانگی خود در هر بازی حداقل یک گل زده و در مجموع ۴۰ بار دروازه حریفان را باز کرده است یعنی میانگین ۲.۹ گل در هر بازی، اما از سوی دیگر در این ۱۴ بازی فقط ۳ بار کلین شیت داشته است.

لستر سیتی - منچسترسیتی

در یکی دیگر از بازی‌های همزمان که از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد، منچستر سیتی در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف تیم لستر سیتی خواهد رفت.

هر ۲ تیم از سه بازی پیشین خود ۶ امتیاز کسب کرده‌اند. منچسترسیتی رتبه هفتم و لسترسیتی رتبه نهم جدول را در اختیار دارند.

این مسابقه می‌تواند دیداری انتقامی برای شاگردان پپ گواردیولا باشد، زیرا آن‌ها اواسط مرداد در دیدار سوپر جام باشگاه‌های انگلیس یا همان جام خیریه مغلوب لستر شدند و اولین جام فصل را به این تیم واگذار کردند.

هیچ یک از ۱۱ بازی اخیر ۲ تیم لسترسیتی و منچسترسیتی با تساوی به پایان نرسیده، در این بازی‌ها لسترسیتی ۴ بار و منچسترسیتی ۷ بار به پیروزی رسیده اند.

تیم فوتبال منچسترسیتی ۲ بازی آخر خارج از خانه برابر لستر سیتی را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

تیم لسترسیتی از پنج بازی آخر خود برابر قهرمانان فصول گذشته لیگ جزیره در سه بازی به پیروزی رسیده است.

از ۲۳ بازی خانگی لسترسیتی تنها یک بازی این تیم با تساوی به پایان رسیده است، در دیگر بازی‌ها ۱۲ بار لستر پیروز شده و ۱۰ شکست داشته است. ضمن اینکه این تیم تلاش دارد برای اولین بار پس از سال ۱۹۶۶ در ۲ بازی اول خانگی به پیروزی برسد.

چلسی - استون ویلا

در آخرین بازی از روز اول هفته چهارم مسابقات لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۱ تیم فوتبال چلسی میزبان تیم استون ویلا خواهد بود.

تیم فوتبال چلسی یکی از تیم‌های ۷ امتیازی است که بر اساس تفاضل گل در رتبه چهارم جدول قرار دارد و تیم استون ویلا هم از سه بازی قبلی خود ۴ امتیاز کسب کرده و در رتبه یازدهم جای گرفته است.

تیم چلسی در دیدار‌های خانگی برابر استون ویلا کار چندان سختی نداشته است. این تیم در ۱۶ بازی اخیر خود برابر استون ویلا فقط در یک بازی شکست خورده، در یازده بازی به پیروزی رسیده و ۴ دیدار با تساوی به پایان رسیده است.

استون ویلا در آخرین بازی خود برابر چلسی در لیگ جزیره، در هفته آخر با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست یافت، اما این تیم از سال ۱۹۹۳ به بعد هرگز نتوانسته است دوباره متوالی برابر آبی‌پوشان لندنی به پیروزی برسد.

از وقتی که توماس توخل هدایت چلسی را برعهده گرفته، این تیم در لیگ برتر ۴۵ امتیاز کسب کرده و از این نظر پس از منچستر سیتی (۵۱ امتیاز) دومین تیمی است که بیشترین امتیاز را به دست آورده است. ضمن اینکه در همین مدت خط دفاعی چلسی فقط ۱۴ گل دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید

غیبت رونالدو در ترکیب ارزشمندترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس + عکس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال منچستر یونایتد تیم فوتبال تاتنهام لیگ برتر انگلیس امتیاز کسب کرده تیم نیوکاسل استون ویلا تیم فوتبال خود برابر بازی اخیر بازی ها ۶ بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم

دیدار تیم‌های لیورپول و تاتنهام در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس با برتری لیورپول به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و تاتنهام عصر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۹ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد لیورپول به‌پایان رسید.

محمد صلاح در دقیقه ۱۶، اندرو رابرتسون در دقیقه ۴۵، کودی خاکپو در دقیقه ۵۰ و هاروی الیوت در دقیقه ۵۹ گل‌های لیورپول را رقم زدند.

ریچارلیسون در دقیقه ۷۲ و سون هیونگ مین در دقیقه ۷۷ دو گل از گل‌های خورده را جبران کردند.

خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام کد خبر 750936

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی کریستال پالاس و منچستریونایتد + فیلم
  • خلاصه بازی کریستال پالاس 4-0 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام + فیلم
  • خلاصه بازی چلسی و وستهم + فیلم
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • چلسی - وست هم؛ ترکیب رسمی