Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردی پس از مرگ مادرش جسد او را مومیایی و در زیرزمین خانه‌اش پنهان کرد تا بتواند حقوق بازنشستگی وی را دریافت کند، اما پس از یک سال دستش رو شد.

مردی پس از مرگ مادرش جسد او را مومیایی و در زیرزمین خانه‌اش پنهان کرد تا بتواند حقوق بازنشستگی وی را دریافت کند، اما پس از یک سال دستش رو شد.

پلیس اتریش روز گذشته اعلام کرد که جسد زن 89ساله‌ای که بیشتر از یک سال پیش فوت شده بود را در حالی پیدا کرده که مومیایی شده و در زیرزمین خانه‌اش پنهان شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی‌ها نشان می‌دهد که این زن ژانویه سال 2020و بر اثر بیماری زوال عقل در خانه‌اش فوت کرده اما پسر 66ساله‌اش که با او زندگی می‌کرد، به جای اعلام خبر مرگ مادرش، جسد را پنهان کرده بود تا بتواند حقوق بازنشستگی وی را دریافت کند.

این مرد پس از مرگ مادرش، جسد او را به زیرزمین برده و ابتدا با استفاده از یخ آن را منجمد و سپس اقدام به مومیایی کردن آن کرده و در نهایت نیز، جسد را زیر پوست حیوانات پنهان کرده بود. به این ترتیب وی می‌توانست حقوق بازنشستگی مادرش را که هر‌ماه چک آن توسط پستچی به خانه‌شان ارسال می‌شد را دریافت کند.

این ماجرا ادامه داشت و در این ماه‌ها مرد 66ساله هر‌ماه چک را از پستچی دریافت می‌کرد و به او می‌گفت که مادرش در خانه نیست یا اینکه در بیمارستان بستری شده است تا اینکه چند روز قبل وقتی پستچی چک را به خانه آنها برد و این بار به مرد 66ساله گفت که چک را باید به مادرش تحویل دهد، او بهانه‌های دیگری آورد که باعث شک پستچی شد. پستچی که حدس می‌زد کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه مرد 66ساله است، ماجرا را به پلیس اطلاع داد و از همان زمان تحقیقات درباره این پرونده آغاز شد. مأموران در نخستین اقدام به تحقیق از دیگر بستگان این خانواده پرداختند و متوجه شدند که آنها بیشتر از یک سال است که زن 89ساله را ندیده‌اند و هر بار که از پسرش درباره او پرسیده‌اند و وی مدعی شده که مادرش در بیمارستان بستری است. حال آنکه وقتی مأموران راهی بیمارستان شدند، هیچ زنی با مشخصات او بستری نبود. در این شرایط دستور بازرسی خانه این زن صادر شد و مأموران راهی آنجا شدند و هنگام جست‌وجو در زیرزمین، جسد مومیایی شده این زن را پیدا کردند.

جسد به پزشکی قانونی منتقل و معلوم شد که این زن در ژانویه سال 2020یعنی بیشتر از یک سال قبل‌ فوت کرده و علت مرگ او نیز بیماری بوده است. به این ترتیب پسر او بازداشت شد و در بازجویی‌ها اعتراف کرد که چون می‌دانسته با اعلام مرگ مادرش، حقوق بازنشستگی او قطع خواهد شد، خبر مرگ وی را مخفی کرده و برای اینکه رازش فاش نشود، جسد مادرش را مومیایی و در زیرزمین مخفی کرده است.

به‌گفته پلیس، بررسی‌ها نشان می‌دهد که در این مدت مرد 66ساله توانسته بود در مجموع حقوق بازنشستگی مادرش به مبلغ 50هزار یورو را دریافت کند تا اینکه رازش فاش شد. براساس گزارش پلیس، پرونده این مرد برای تصمیم‌گیری نهایی به دادگاه فرستاده شده است./حادثه 24

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: حقوق بازنشستگی مرد 66ساله مرگ مادرش یک سال خانه اش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل

رییس پلیس آگاهی پایتخت از بازداشت عامل قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل، خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میان‌سالی در خانه‌اش خبر دادند.

وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می‌کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با توجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی به زندان اعزام شد.

دیگر خبرها

  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • (عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه
  • (عکس) کشف ۱۱۱۸ عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی در مصر
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • مصر/ کشف 1118 عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت