Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دشتی زاده مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: شناسایی نقاط تلاقی آب و فاضلاب به صورت پیوسته بر روی شبکه توزیع آب اهواز در حال انجام است و سه مورد تلاقی آب و فاضلاب در مرکز شهر اهواز شناسایی و رفع مشکل شد.

او با بیان اینکه حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد از آب شهر اهواز از طریق رودخانه کرخه و آب حیات تامین می‌شود که این موضوع کیفیت آب اهواز را افزایش داده است، افزود: به کمک سیستم‌های نوین در حال بررسی شبکه توزیع آب اهواز هستیم تا نقاطی که آب و فاضلاب تلاقی دارند، شناسایی و نسبت به حل مشکل آن نقاط اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشتی‌زاده با بیان اینکه این نقاط بر روی زمین و مشهود نیستند و حتما باید به وسیله سیستم‌ها و تجهیزات خاص کار شناسایی آن‌ها انجام شود، تصریح کرد: این کار به صورت پیوسته بر روی شبکه توزیع آب اهواز در حال انجام است و هیچ آلودگی در زمانی که شبکه پایدار است و فشار دارد، وارد شکستگی‌های خطوط توزیع آب نمی‌شود.

مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز ادامه داد: بر روی مساله کیفیت آب اهواز بسیار حساس هستیم و اگر آلودگی در نقطه‌ای ایجاد شود، منحصر به همان منطقه است و ارتباطی به سایر نقاط ندارد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فاضلاب شهری خدمات شهری آب و فاضلاب توزیع آب آب اهواز بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

رئیس اداره داروخانه‌های سازمان غذا و دارو، از رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت و برخورد قانونی با آن‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • شناسایی پیکر مطهر دو شهید جاویدالاثر خوزستان پس از ۴٠ سال
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است