Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:42:44 GMT

کشکان جان دوباره‌ای گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۱۴۳۸

کشکان جان دوباره‌ای گرفت

ایسنا/لرستان مدیر امور آب شهرستان پلدختر می‌گوید: با همکاری و همراهی کشاورزان از خشک شدن رودخانه کشکان جلوگیری شد.

محمد گودرزی گفت: استان لرستان سال‌هاست با کاهش نزولات آسمانی و خشکسالی دست و پنجه نرم می‌کند و خشکسالی امسال به مراتب نسبت به سال‌های گذشته شدت بیشتری داشت.

وی ادامه داد: علیرغم کمبود آب در مخزن سد ایوشان و با وجود اینکه در مقاطعی نیز از سر شاخه‌ها، رودخانه کشکان به طور کامل خشک شد، خوشبختانه امسال با همکاری کشاورزان شهرستان پلدختر و بخش‌های تابعه(مرکزی_معمولان) با تلاش شبانه‌روزی همکاران و گروه‌های گشت و بازرسی و همکاری همه‌جانبه اعضای شورای حفاظت منابع آب شهرستان به ریاست فرماندار و مساعدت‌های امام جمعه و دادستان شهرستان و همکاری نیروی انتظامی از خشک شدن رودخانه کشکان و فاجعه‌ی زیست محیطی جلوگیری به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی گفت: از همه مردم و انجمن‌های زیست محیطی به ویژه کشاورزان که نسبت به کاهش سطح زیر کشت و جلوگیری از کشت گیاهان آب دوست با این شرکت همکاری داشتند، تشکر می‌کنم.

مدیر امور آب پلدختر یادآور شد: رودخانه کشکان در تیرماه ۹۴ به مدت ۲۸ روز به‌طور کامل خشک شد و در آن سال خسارت سنگینی به جای گذاشت.

وی تأکید کرد: در حال حاضر رودخانه کشکان جریان داشته و دارای دبی حدود پنج مترمکعب در ثانیه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی رودخانه کشکان شهرستان پلدختر خشكسالي رودخانه کشکان خشک شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از صاحب سینما شدن شهرستان راز و جرگلان با همکاری موسسه سینما شهر خبر داد.

تقی صادقی امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) گفت: تجهیزات سینمای راز و جرگلان با همکاری و مساعدت موسسه سینما شهر با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار خریده و این ماه در کانون فرهنگی و هنری شهید رجایی راز و جرگلان نصب خواهد شد.

وی به همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برای در اختیار قرار دادن فضای مورد نیاز اشاره و بیان کرد: با نصب این تجهیزات مردم راز و جرگلان ۲۰ سال بعد از شهرستان شدن، سینما خواهند داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی افزود: ظرفیت سالن برای تماشای فیلم ۱۲۰ نفر است و با راه‌اندازی این سینما، خراسان شمالی دارای هفت سینما در بخش دولتی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد