Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب قهرمان رقابت‌های پرتاب وزنه پارالمپیک توکیو گفت: کاش مسئولان به جای این پاداش به ما زمین یا آپارتمانی بدهند تا مشکلمان حل شود.

علیرضا مختاری در گفت‌وگو با میزان، درباره کسب مدال نقره در رقابت‌های پرتاب وزنه بازی‌های پارالمپیک توکیو و شرایطش در این دوره از بازی‌های، اظهار داشت: شرایط در توکیو و در زمان حضورم در پارالمپیک بسیار خوب بود، اما متاسفانه پیش از اعزام بی‌مهری‌هایی شد که ناراحتم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: زمان اعزام به توکیو مسئولان به جای آنکه برایم بلیت بیزنس کلاس بگیرند، بلیت اکونومی گرفتند و همین باعث شد ۱۱ ساعت پرواز با شرایط نه چندان خوب داشته باشم. خسروی‌وفا، اسبقیان و برخی دوستان تلاش زیادی کردند تا من در پارالمپیک حاضر شوم واز آن‌ها بسیار ممنونم، اما عده‌ای دیگری در این بین بودند که تمام تلاششان را کردند تا من پارالمپیک را از دست بدهم.

نایب قهرمان رقابت‌های پرتاب وزنه پارالمپیک توکیو تصریح کرد: خدا را شاکرم که در نهایت راهی توکیو شدم و توانستم با کسب مدال نقره دل مردم را شاد کنم. حرف‌های زیادی از پیش از زمان اعزامم دارم که شنیدنی هستند، اما به وقتش راجع به این مسائل صحبت خواهم کرد.

مختاری در واکنش به موضوع بلیتش گفت: همان موقع در مورد بلیت به کمیته ملی پارالمپیک توضیح دادم، اما در نهایت با همان بلیت اکونومی راهی توکیو شدم. حتی به یکی از مسئولان کمیته گفتم چرا باوجود آنکه کمیته پزشکی دستور گرفتن بلیت بیزنس را داده، شما بلیت ساده برایم گرفته‌اید که در پاسخ گفت خودت می‌توانی مابقی هزینه خرید بلیت بیزنس را از جیبت بدهی و ما هم برایت می‌خریم.

وی با اشاره به مشکلات بیمه و مسکن قهرمانان پارالمپیکی عنوان کرد: از پاداش‌هایی که به ما قهرمانان تعلق می‌گیرد متشکرم، اما موضوع اصلی برای ما مشکل مسکن، استخدام و بیمه است. کاش مسئولان به جای این پاداش به ما زمین یا آپارتمانی پاداش دهند تا این مشکلمان حل شود. در مورد بیمه هم ماهی ۸۰۰ هزار تومان برای بیمه تامین اجتماعی پرداخت می‌کنم و امیدوارم در این خصوص نیز مساعدت شود.

دارنده مدال نقره پرتاب وزنه پارالمپیک توکیو در پایان با انتقاد از پیش‌بینی مدالی که درخصوص او پیش از اعزام صورت گرفته بود، گفت: واقعاً برایم سوال است که بر اساس چه معیار‌هایی ورزشکاران را سطح‌بندی کرده بودند. امیدوارم در این خصوص توضیح بدهند. در توکیو هم اگر ورزشکار آذربایجانی در کلاس تقلبی شرکت نکرده بود من مدال طلا می‌گرفتم.

بیشتر بخوانید: دیدار ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی با رهبر انقلاب

انتهای پیام/

برچسب ها: پارالمپیک توکیو علیرضا مختاری پرتاب وزنه فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارالمپیک پارالمپیک توکیو علیرضا مختاری پرتاب وزنه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین پارالمپیک توکیو پرتاب وزنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروهک تروریستی موسوم به «انصار الفرقان» با تکیه بر حمایت مالی دشمنان انقلاب و نظام تاکنون تعدادی از حافظان امنیت در حوزه استان سیستان و بلوچستان را به شهادت رسانده است.

آنگونه که خبرگزاری دانشجو روایت کرده، فیلم اعترافات عضو بازداشت‌شده گروهک انصارالفرقان درباره یکی از سرکردگان گروهک الیاس قنبرزهی معروف به «گرگین» و جنایات این گروهک تروریستی منتشر شده است که در آن همدست تروریست الیاس قنبرزهی درباره اقدامات این گروه می‌گوید: در پاکستان آموزش‌های لازم را فرا گرفتیم و برای انجام عملیات به اطراف زاهدان آمدیم؛ در چند عملیات مختلف چند سرباز و بسیجی را کشتیم؛ در پلیس راه زاهدان و خاش چند عملیات داشتیم.

وی با تشریح عملیات تروریستی گروهک انصارالفرقان تاکید کرد: گرگین در هر جایی که عملیاتی انجام می‌داد تعداد کشته‌ها و مجروحان را برای اینکه پول بیشتری دریافت کند افزایش می‌داد و تمام اقدامات تروریستی که انجام می‌داد فقط برای پول بود.

این تروریست با اعلام پشیمانی از انجام اقدامات تروریستی که در زاهدان و دیگر نقاط سیستان و بلوچستان با دستور الیاس قنبرزهی انجام می‌داد، گفت: در تمام عملیات‌ها فردی از مراحل کار فیلم می‌گرفت و به طور گسترده در فضای مجازی پخش می‌کرد؛ الان که به اقدامات تروریستی که انجام داده‌ام نگاه می‌کنیم می‌بینیم اشتباه کرده ام برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفته و بسیار پشیمانم.

وی با بیان اینکه تمام کارهایم اشتباه بوده و هم این دنیای خود و هم آخرتم را خراب کردم، گفت: جوانان سیستان و بلوچستان هوشیار باشند و بدانند این ترویست‌ها فقط پول می‌گیرند تا جوانان را خراب کنند و هیچ‌گاه دلسوز مردم نیستند و جوانان اگر کشور و شهر خود را دوست دارند باید از آن‌ها دوری کنند و اگر کسی از این تروریست‌ها با آن‌ها ارتباط گرفت فورا به ماموران اطلاعاتی خبر بدهند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901312

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • قصه عبرت آموز یک دزد!