Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل قاسمی روز شنبه در گفت وگوبا ایرنا افزود: در این مدت همچنین ۱۲ واحد صنعتی غیرفلزی با اشتغال ۱۲۳ نفر و سرمایه گذاری ۶۵ میلیارد و ۸۴۷ میلیون ریال و ۱۲ واحد غیرفعال صنعتی فلزی با میزان سرمایه گذاری ۸۳ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ریال و اشتغال ۶۴ نفر احیا شد.

وی، با اشاره به اینکه درسال جدید نیز برای احیای دیگر واحدهای راکد برنامه ریزی‌هایی انجام شده و تلاش ما بر این است تا واحدهای بیشتری به چرخه تولید بازگردند، ادامه داد: میزان تولید صنایع غیرفلزی نیز از ابتدای سالجاری تا پایان تیرماه امسال ۶ میلیون و ۵۷۵ هزار و ۶۵۹ هزار تن با نرخ رشد ۹ درصدی نسبت به همسنجی با پارسال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان اظهار داشت: با وجود چالش‌های پیش روی شامل کاهش برق، مشکلات گازرسانی و محدودیت‌های مربوط به شیوع ویروس کرونا در تمام موارد یادشده، رشد صورت گرفته است.

قاسمی، با بیان به اینکه تعداد ۹ واحد صنعتی نیز به علت فعال نشدن پروانه آن‌ها باطل شده است، یاد آور شد: همچنین دراین مدت تعداد ۳۲ فقره پروانه صنعتی با نرخ رشد ۷۷ درصدی با سرمایه گذاری ایجاد شده ۳۰ هزار و ۶۹۵ میلیارد ریال صادر شده است.

برچسب‌ها واحد تولیدی وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید هرمزگان پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید واحد تولیدی وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از افتتاح پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات کلنگ‌زنی روشنایی نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر در پایان سال گذشته، خوشبختانه در کمتر از دو ماه از آغاز عملیات اجرایی آن، شاهد خرید تجهیزات، تیرگذاری و پایان پروژه روشنایی معابر این نواحی صنعتی هستیم که این موضوع، نشان از کار و تلاش جهادی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان دارد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است تا ضمن روشنایی معابر، میزان ضریب امنیت در این نواحی صنعتی افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری با حمایت از واحدهای تولیدی امکان‌پذیر است و با اجرای پروژه‌های عمرانی و تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز، تلاش می‌شود، زمینه حضور سرمایه‌گذاران و رونق تولید و اشتغال در استان فراهم شود.

کد خبر 751143

دیگر خبرها

  • بازگشت بنزین پتروشیمی به چرخه سوخت
  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت