Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:57:27 GMT

۹۶ فقره استانداردسازی جایگاه عرضه سوخت سی ان جی در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۱۹۸۸

۹۶ فقره استانداردسازی جایگاه عرضه سوخت سی ان جی در ایلام

مهناز همتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بازرسی از نازل‌های عرضه سوخت مایع در سطح استان توسط بازرسان این اداره کل انجام می‌شود.

وی افزود: این اقدام بازرسان استاندارد ایلام در راستای کالیبره کردن و آزمون وسایل سنجش، که از وظایف مهم سازمان استاندارد می‌باشد، انجام شد.

مدیرکل استاندارد یادآور شد: در همین راستا به منظور حمایت از حقوق مردم با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، در طی این مدت، ۱۰ هزار و ۲۸۸ فقره نازل عرضه سوخت مایع بنزین و نفت گاز مورد آزمون و همچنین ۹۶ فقره استانداردسازی جایگاه عرضه سوخت سی ان جی، در استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون بیش از ۶ هزار فقره وسیله سنجش سبک

همتی گفت: در راستای اجرای تکالیف ذاتی و قانونی سازمان استاندارد و به منظور نظارت و کالیبره وسایل سنجش، ترازوها و باسکول‌های بازار ایلام مورد بازرسی و کنترل بازرسان استاندارد قرار گرفت.

وی افزود: در چهار سال گذشته ۳۰۸ فقره باسکول ثابت همکف جاده‌ای و۶ هزار و ۶۷۱ وسیله سنجش سبک شامل ترازوهای مرغی و دیجیتالی و باسکول‌های متحرک که در مراکز عرضه و توزیع از جمله میادین میوه وتره بار، طلافروشی‌ها، تاسیسات سیلندر پرکنی، قنادی‌ها، نانوایی‌ها و … استفاده می‌شود، در تمامی شهرستان‌های استان ایلام مورد آزمون قرار گرفته است.

کد خبر 5301629

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارد ایلام ویروس کرونا بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه تعاونی واکسیناسیون اردبیل گرگان عکس استانها واکسیناسیون کرونا بیرجند عرضه سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا

خودروی پراید که در جایگاه سوخت جانبازان آستارا اقدام به سوخت گیری می کرد، دچار آتش سوزی شدید شد و مسئولان جایگاه بلافاصله اقدام به قطع سیستم سوخت رسانی کردند اما خودرو آتش گرفت و خاموش نشد.

خوشبختانه  این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.

به گفته  اردشیر هوشیار رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان آستارا به دلیل آسیب به جایگاه جانبازان فعلا امکان سوخت گیری در آن وجود ندارد و مسئولان جایگاه و شرکت پخش در حال رفع نواقص و ایرادات هستند تا بتوانند کار را به روال عادی بازگردانند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب خودرو می‌زند
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)