Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه زمان‌بندی انتخاب واحد و حذف و اضافه نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه علامه طباطبایی برای ورودی‌ها و مقاطع تحصیلی مختلف اعلام شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام دانشگاه علامه طباطبایی، انتخاب واحد دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ورودی دوره های ۹۶ تا سال ۹۹ به ترتیب از امروز ۲۰ شهریور آغاز می شود و تا ۲۴ شهریورماه ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین انتخاب واحد با تاخر دانشگاه علامه طباطبایی برای تمامی ورودی ها روز ۲۵ شهریور ماه انجام می گیرد.

بر این اساس، ثبت نام دانشجویان مهمان در دانشگاه علامه طباطبایی برای تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هم در ۲۷ شهریور ماه و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید انجام می شود.

بنا بر تاکید دانشگاه علامه طباطبایی، آن دسته از دانشجویان مشمول پرداخت شهریه که دارای بدهی مالی هستند، باید قبل از زمان انتخاب واحد نسبت به تعیین تکلیف شهریه خود از طریق امور مالی دانشکده اقدام کنند، در غیر اینصورت ثبت نام و انتخاب واحد برای آنها امکانپذیر نیست.

همچنین آن دسته از دانشجویانی که در زمان تعیین شده بدون کسب اجازه از دانشگاه ثبت نام و انتخاب واحد نکنند، این امر به منزله انصراف از تحصیل بوده و این گروه از دانشجویان حق ادامه تحصیل ندارند.

دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرده است که ثبت نام دانشجویان مهمان، بدون مجوز از کمیسیون موارد خاص دانشگاه امکانپذیر نیست. همچنین کلاس‌های آموزشی دانشجویان برای نیمسال جاری در مقاطع مختلف تحصیلی از روز شنبه ۲۷ شهریور آغاز می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دانشگاه علامه طباطبایی انتخاب واحد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش۵۳ درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استاد محوری را رکن دانشگاه حکمت بنیان عنوان کرد و افزود: امروز بیش از ۵۳ درصد پذیرش دانشجویان دکترای دانشگاه ها به صورت استاد محور انجام می شود.
دکتر عموعابدینی در حاشیه تجلیل از استادان سرآمد و نمونه آموزشی دانشجویان نمونه دانشگاه کاشان به انتخاب اساتید سرآمد آموزشی اشاره کرد و گفت: ۲۰ نفر از از اساتید دانشگاه ها به عنوان سرآمدان نمونه کشور انتخاب و از بین این تعداد ۲ تا ۳ نفر در سطح بین المللی معرفی می شوند.


وی حکمت عملی و حکمت نظری و علم نافع را راه رسیدن به دانشگاه حکمت بنیان دانست و افزود: خوشبختانه برخی از طرح‌های دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان مسیرش علم نافع است که باید این حرکت به دیگر دانشکده ها نیز سرایت یابد و اقدام دانشگاه کاشان در راستای دانشگاه حکمت بنیان ستودنی است.
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برخی از طرح های آموزشی و پژوهشی امروز دانشگاه کاشان در راستای دانشگاه حکمت بنیان است که این اقدام شایسته و ستودنی است.


وی در مراسم تجلیل از اساتید با اشاره به اینکه در برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی تبدیل دانشگاه ها به دانشگاه حکمت بنیان تصویب شده است گفت: برنامه محوری، استاد محوری، شاگردپروری و اخلاق محوری فلسفه وجودی دانشگاه حکمت بنیان است.
در این مراسم از بیش از ۶۰ اساتید سرآمد و ارتقا یافته،نمونه آموزشی و دانشجویان نمونه آموزشی دانشگاه کاشان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • پذیرش۵۳ درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم