Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ احمد الفهد در دادگاه ژنو به عنوان مجرم شناخته شد و اگر درخوست تجدید نظر در حکم شکست بخورد، پایان کارش در جنبش المپیک خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از Inside the games، شیخ احمد الفهد الصباح مرد قدرتمند المپیک به همراه چهار نفر دیگر متهم به ساخت فیلم های جعلی برای اثبات مجرم بودن دو مقام دولت کویت در طرح کودتا و فساد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ناصر محمد ، نخست وزیر سابق کویت، علیه او در سوئیس شکایت کیفری کرد.

شیخ احمد در دادگاه ژنو مجرم شناخته شد و تقریباً به ۱۴ ماه زندان و ۱۵ ماه دیگر به تعلیق محکوم شده است. اگر درخواست تجدیدنظر  شکست بخورد ، به احتمال زیاد پایان کار او در جنبش المپیک را رقم می زند.

شیخ احمد در سال ۲۰۱۸ به طور موقت از نقش های المپیکی خود ، از جمله  رئیس انجمن کمیته های ملی المپیک (ANOC) و عضو IOC کنار رفت، تا منتظر نتیجه پرونده خود باشد.

او اکنون به طور موقت از سمت ریاست شورای المپیک آسیا (OCA) کنار رفت و راجا راندیر سینگ از هند به عنوان سرپرست OCA منصوب شد.

 ANOC در بیانیه ای گفت: ANOC از تصمیم پرونده علیه شیخ احمد الفهاد الصباح در ژنو مطلع است و خاطرنشان می کند که او درخواست تجدید نظر داشته است و ANOC منتظر مراحل تجدیدنظر و نتیجه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شیخ احمد الصباح شورای المپیک آسیا کمیته بین المللی المپیک شیخ احمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

ثبت‌نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • غریب‌آبادی: سرکوب جنبش‌‌های دانشجویی آمریکا را محکوم کنید
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • حماس منتظر دریافت پیشنهادات جدید درباره آتش‌بس است/جزئیاتی از سفر هیات مصر به تل‌آویو
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد