Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوایل اسفند سال گذشته مرد طلافروشی که در بازار پایتخت مغازه داشت به شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۱۲ تهران رفت و شکایت کرد که طلافروشی‌اش مورد دستبرد قرار گرفته است.

به گزارش رکنا، با هماهنگی قضایی پرونده به پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در جریان تحقیقات گفت: صبح وقتی به مغازه‌ام آمدم، دیدم وسایل آنجا به هم ریخته و یک کیلوگرم طلا سرقت شده، دوربین‌های مغازه هم دستکاری شده و نمی‌دانم سارق چه کسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستبرد به طلافروشی برای سفر به ایتالیا

ماموران به آنجا رفته و مغازه را بررسی کردند که مشخص شد در مغازه با کلید بازشده و خبری از تخریب قفل نبود.

در ادامه ماموران فیلم دوربین مداربسته مغازه‌های اطراف را بازبینی کرده و تصاویر مرد سیاهپوشی را یافتند که موقع فرار نقاب از چهره‌اش افتاده و معلوم شد او شاگرد مغازه طلافروش است.

 متهم تحت تعقیب پلیس قرار گرفت اما مشخص شد خانه‌اش را ترک کرده و به مکان نامعلومی رفته و خانواده‌اش از او خبری ندارند. سرانجام روزهای پایانی هفته گذشته مرد سارق به پلیس آگاهی تهران رفت و خود را تسلیم کرد و گفت: از چند سال قبل در طلافروشی شاکی کار می‌کردم.

این اواخر تصمیم گرفتم برای کار و زندگی به ایتالیا سفر کنم و با دیدن فیلم ایتالیا ــ ایتالیا شوق این سفر برایم بیشتر شد اما هزینه سفرم زیاد بود و جور نمی‌شد. وسوسه سرقت از طلافروشی به جانم افتاد. موضوع را با سه نفر از دوستانم در میان گذاشتم که قبول کردند. دوستم وحید نقشه را طراحی کرد.

بازداشت مرد نقابدار در سرقت از طلافروشی

براساس نقشه‌مان، دوربین مداربسته مغازه را دستکاری کردم تا به‌درستی عمل نکند. آن شب کلاه نقابدار گذاشتم و همراه آنها برای سرقت رفتم اما موقع اجرای نقشه ترسیدند و گفتند ما نگهبانی می‌دهیم.

وی افزود: من با کلید یدک در را بازکرده و با جمع‌آوری طلاها که یک کیلو می‌شد از آنجا بیرون آمدم. موقع فرار کلاه از سرم افتاد و بعد از فرار به دوستانم ملحق شدم. آنها طلاها را از من گرفتند تا با فروش آن سهم خودشان را برداشته و سهم بیشتری را به من بدهند. حتی از من خواستند تا مقدمات سفرم به ایتالیا را فراهم ‌کنم و به یکی از شهرهای شمالی کشور بروم و منتظر بمانم. قبول کرده و به شمال رفتم. ویلایی اجاره کرده و آنجا ماندم. اما از همدستانم خبری نشد و تلفن‌هایشان را خاموش کردند. فهمیدم که سرم کلاه گذاشته‌اند و به رویایم نمی‌رسم به همین دلیل تصمیم گرفتم خودم را تسلیم کنم.

با اعتراف وی، همدستانش تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و دو نفرشان بازداشت شدند. آنها اعتراف کردند که وحید سرکرده اصلی که خودش یک خلافکار است آن دو را فریب داده و همه طلاها را دزدیده و سرشان کلاه گذاشته است.

محمد‌تقی شعبانی، بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۱۲ تهران با تایید این خبر گفت: با اعتراف سارق و دو همدستش برای آنها قرارقانونی صادر شد. تحقیقات برای دستگیری سرکرده باند و کشف طلاهای سرقتی از او ادامه دارد.

منبع: جام جم

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا طلا سرقت طلافروشی اخبار حوادث سرقت طلافروشی سرقت از طلافروشی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا آزاده صمدی و هومن سیدی دنیا جهانبخت همسر مهدی قائدی قیمت دنیا جهانبخت در اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودی رودز: بدون من AEW وجود نداشت، برای آنها آرزوی موفقیت دارم/ اخبار WWE

کودی رودز درباره AEW به اظهارنظر پرداخت.

بر کسی پوشیده نیست که کودی رودز نقش مهمی در تاسیس کمپانی رقیب WWE ایفا کرد. او نه تنها یکی از بهترین ستارگان AEW بود، بلکه سه مرتبه قهرمانی کمربند TNT را نیز در آنجا به دست آورد. راه او در سال 2022 از AEW جدا شد و به WWE برگشت، جایی که کابوس آمریکایی برای دو سال پیاپی تیتر اول رسلمنیا بود و در نهایت توانست قهرمانی کمربند آندسپیوتد WWE را به دست بیاورد.

طرفداری | کودی رودز در مصاحبه اخیرش به صحبت درباره AEW پرداخت. با وجود جدایی از آنجا، کودی رودز همچنان برای AEW آرزوی موفقیت دارد و اضافه می‌کند که اگر به خاطر او نبود، هرگز AEW وجود نداشت.

روایات متفاتی از کمک‌های من به AEW وجود دارند. اما بسیار ناامید کننده بود که افرادی که نمی‌خواهم نام آنها را بیاورم، وقتی آنجا را ترک کردم علیه من دست به تبلیغات منفی زدند. جمله‌ای در کتاب یانگ باکس هست که چگونه من آخرین نفری بودم که (حکم خروجم را) امضا زدم. من، مت و نیک از همیشه به هم نزدیکتر هستیم. بسیار خوشحالم که آنها بخشی از زندگی و حرفه من بودند. بدون من AEW وجود نداشت و من هرگز بد آنها را نخواسته‌ام. مثل این است که فرزندی داشته باشید که به دانشگاه برود و در حالت مستی رانندگی کند و خودش را به دردسر بی‌‌اندازد. آنها همیشه در قلب من هستند.

طی 5 سال گذشته WWE و AEW چندمرتبه به طعنه زنی به یکدیگر اقدام داشتند. تونی خان، مالک AEW به تازگی WWE را به تهیه کننده بدنام هالیوود، هاروی واینستین تشبیه کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • کودی رودز: بدون من AEW وجود نداشت، برای آنها آرزوی موفقیت دارم/ اخبار WWE
  • سودای هلند برای ریاست بر ناتو و نقش ترکیه
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵میلیاردی یک هنرمند
  • داداش کلاه یادت نره 
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند