Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امسال همزمان با گرم شدن هوا، مردم مناطق مختلف شاهد خاموشی بدون برنامه بودند؛ خاموشی‌هایی که مسئولان مهم‌ترین دلیل آن را رشد بی سابقه مصرف برق عنوان می‌کنند.

در این میان چند هفته‌ای است که جداول خاموشی‌های شهر تهران توسط شرکت توانیر منتشر می‌شود، البته خاموشی‌ها مختص تهران نیست و در شهر‌های دیگر نیز این جداول منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اگر چه مردم انتظار دارند که هر سال تابستان، وضعیت در حوزه برق بهتر شود و با پدیده خاموشی مواجه نشوند، اما امسال مشترکان از همان اوایل بهار با هشدار‌هایی در خصوص احتمال خاموشی با توجه به روند افزایش مصرف برق مواجه شدند.

شرکت توانیر جدول خاموشی شهر تهران را برای امروز (شنبه ۲۰ شهریور) تا ۲۶ شهریور منتشر کرد که بر این اساس برخی مناطق با ۲ ساعت خاموشی برق مواجه خواهند شد که به شرح زیر است:

اعلام جزئیات قطع برق در پایتخت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت

به گزارش "ورزش سه"،تیم مس سونگون در یکی از بازی های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در تهران به مصاف هوادار رفت. این دیدار از ساعت 18:15 بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه دستگردی تهران آغاز شد و با برتری 3-1 هوادار همراه بود.

هوادار در دقایق 8 و 23 توسط داریوش شجاعیان و بابک مرادی دروازه مس را باز کرد. شاگردان علی اصغر کلانتری بعد دریافت این گل کاملا تهاجمی شده و 5 دقیقه بعد اختلاف را به حداقل رساندند.

گل مس روی ارسال اکبر آفاق در دقیقه 28 و ضربه سر ماهان احمدزاده به ثمر رسید تا کار 2-1 شود. مس که حملات خود را ادامه داده بود سه موقعیت تک به تک خوب را در عرض چند دقیقه از دست داد؛ یکی از این تک به تک ها می توانست به پنالتی تبدیل شود اما داور اعتقادی به خطا روی اکبر آفاق در دقیقه 34 نداشت.

نیمه دوم با شروع خوب مس همراه بود اما در دقیقه 73 این هوادار بود که به گل سوم دست یافت. گل سوم میزبان را محمدعلی عبدالهی وارد دروازه مهمان کرد تا نتیجه را 3-1 کند.

دیگر خبرها

  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • تحویل ۹۰۰۰ تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر