Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: طی اطلاع از قاچاق انواع بلورجات در سطح شهر تهران، همکارانم پس از رصد‌های اطلاعاتی نامحسوس به محل دپوی کالا‌های قاچاق مراجعه کردند و بیش از ۷۸ هزار قلم بلور و کریستال در محل کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد افرادی با تبدیل یک باب آپارتمان مسکونی سه طبقه به انبار غیر مجاز در خیابان بعثت اقدام به دپوی بلور و کریستال خارجی قاچاق  فاقد اسناد مثبته گمرکی می‌کنند.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: در بررسی های بعدی مشخص شد این بلورجات ساخت کشورهای ژاپن، ایتالیا، آلمان و ... هستند و توسط متهمان به وسیله خودرو‌های سواری شوتی به تهران منتقل و در بازار تهران به فروش می‌رسیدند.

وی با اشاره به اینکه مالکان کالا‌ها شناسایی شدند، گفت: با هماهنگی مقام قضائی، کارآگاهان در عملیات پلیسی مالکان کالا‌ها را دستگیر و با تکمیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه کارشناسان ارزش مالی اموال کشف شده را ۸ میلیارد تومان اعلام کرده اند، بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید

کشف ۹۰۰هزار قلم کالای قاچاق در تهران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کالای قاچاق بلور شیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی فعال و هدفمند خود درسطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر وارد عمل شدند.

وی افزود: در اقدام به موقع مأموران پلیس حاضر در صحنه موتور سیکلت توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی برای بررسی به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد موتور سیکلت توقیفی قاچاق است تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را ۴ میلیارد ریال برآورد که در این خصوص فرد متخلف با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092152

دیگر خبرها

  • ترجیح ترانزیت کالا بر صادرات محصولات کشاورزی توسط راه آهن ملی قزاقستان
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • توقیف تویوتا قاچاق ۱۲۰ میلیاردی در چابهار
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان