Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس به تجاوز نظامی اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه واکنش نشان داد. وی در این خصوص گفت: تجاوز به غزه در امتداد تجاوزات صهیونیستها به قدس اشغالی و کرانه باختری اتفاق افتاد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس همچنین افزود: رژیم صهیونیستی با بمباران غزه به دنبال آن است که وحدت فلسطینیان در سه جبهه غزه، قدس و کرانه باختری را در هم بشکند اما موفق نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حازم قاسم در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: حمایت از اسرای فلسطینی در غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی ادامه پیدا خواهد کرد و رژیم صهیونیستی نخواهد توانست غزه را از تداوم مبارزه مسلحانه بازدارد.

گفتنی است، به دنبال شعله ور شدن آتش خشم مردم فلسطین در حمایت از اسرای این کشور به ویژه در نوار مرزی غزه، جنگنده های صهیونیست بامداد امروز نقاطی در این منطقه را هدف حملات خود قرار دادند.

کد خبر 5301659 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: حازم قاسم فلسطین غزه رژیم صهیونیستی افغانستان ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی طالبان روسیه طالبان افغانستان عراق لبنان ایران ترکیه کره شمالی سوریه آنتونی بلینکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ هزار و ۶۲۲ شهید؛ نتیجه ۲۱۰ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما  به نقل از خبرگزاری «سما»، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته، حملاتی را به مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که به شهادت ۲۶ نفر منجر شد و ۵۱ زخمی نیز بر جای گذاشت.   این وزارتخانه اعلام کرد: با احتساب شهدای جدید، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تا به امروز به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر افزایش یافته است.   وزارت بهداشت غزه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۷۷ هزار و ۸۶۷ نفر اعلام کرد.   این وزارتخانه در ادامه اعلام کرد که پیکر شماری از شهدا در زیر آوار مانده و برخی دیگر نیز در کنار جاده‌ها رها شده است و به دلیل تجاوزات مستمر صهیونیست‌ها، نهاد‌های امدادرسان قادر به انتقال آنها نیستند.   بر اساس این گزارش پس از گذشت ۲۱۰ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.   رژیم اشغالگر طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.   رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۱۰ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره بوده، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان صهیونیست
  • تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی
  • ۳۴ هزار و ۶۲۲ شهید؛ نتیجه ۲۱۰ روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان/واکنش حماس و جهاد اسلامی
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل / حمایت میلانی‌ها از فلسطین در هوای بارانی
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/ حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست