Web Analytics Made Easy - Statcounter


«علی میرزایی» روز شنبه به ایرنا، گفت: پرونده ایجاد سایت پسماند در ساوه طبق خواست مردم و اراده مدیریت استان و شهرستان برای همیشه مختومه شد و طبق مصوبات جلساتی که در همین راستا برگزار شد، استراتژی شهرستان هیچ تغییری نکرده است و موارد مطرح شده که اخیرا در فضای مجازی منتشر شد نیز عاری از واقعیت می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: جانمایی یا ایجاد سایت پسماند در هر نقطه ای از شهرستان ساوه کاملا غیرممکن است و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد چنین طرحی اجرا شود.
فرماندار ساوه از مردم این شهرستان خواست که به شایعاتی که در فضای مجازی طرح می شود، توجه نکنند زیرا استراتژی و راهبرد شهرستان در این خصوص روشن و در مخالفت با چنین طرحی است و هرگونه خبری در این زمینه منتفی و تکذیب می شود.

برچسب‌ها ساوه مدیریت پسماند شهرداری ساوه اختصاصی ایرنا دفع زباله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه مدیریت پسماند شهرداری ساوه ساوه مدیریت پسماند شهرداری ساوه اختصاصی ایرنا دفع زباله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در مراسم تودیع و معارفه که صبح امروز ترتیب یافته بود، سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، معاون خدمات شهری همچنین سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه معرفی شدند.

بر اساس احکام جداگانه از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ مرتضی صفری‌سرا بعنوان سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سعید کریمی بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، مسعود شیخی به عنوان معاون خدمات شهری منطقه چهار همچنین علی‌ پورفلاح بعنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه منصوب شدند.

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • چگونه سرمایه‌گذاری ۲هزار میلیارد تومانی در حوزه پسماند شکل گرفت؟
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • ممنوعیت استفاده از «چراغ زنون» و استیکر
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • موضوع شیرابه در مجموعه آرادکوه واقعیت ندارد/ حقوق پاکبانان افزایش یافته است
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد