Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، "سامان رضایی"، گفت: بیمه پایه یکی از موضوعات ضروری بخش دریایی کشور و از الزامات مقاوله نامه کار دریایی است.

وی، افزود: تعدادی از دریانوردان که درشرکت‌های بزرگ و ناوگان ملی همچون شرکت ملی نفتکش و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران استخدام دائمی هستند تحت پوشش بیمه پایه و تکمیلی قراردارند اما این امکان قابل تسری برای بخش بزرگی از دریانوردان شاغل در شرکت‌های خصوصی، نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر انجمن صنفی دریانوردان ضمن تاکید به تعداد بالای دریانوردان متقاضی بهره‌مندی ازتسهیلات بیمه پایه، به طرح‌ها، توافق‌های بخشی ومکاتبات سال‌های اخیربا بیمه تامین اجتماعی وسایر بیمه‌های اصلی کشوراشاره کرد که هیچگاه جنبه عملی به خود نگرفته و ضروری است تا در این خصوص اقدامی ملی و جامع صورت پذیرد .

در ادامه رضایی ، تحقق این امر را منوط به بررسی همه جانبه این طرح ها و‌ مشارکت تمامی ذینفعان و سازمان‌های مسئول و شرکت‌های کشتیرانی و‌خصوصی، ازجمله اتحادیه مالکان و انجمن صنفی دریانوردان دانست.

وی، اذعان داشت که شرکت‌های دریایی برای تردد و فعالیت شناورهای ملکی خود نیازمند استفاده از بیمه نامه‌های مختلف از جمله بیمه P&I Club هستند که درسالهای اخیر با مشکلات پیچیده ای مواجه شدند که برای حل آن راهکارهایی در نظرگرفته شده، قطعا مشکل بیمه‌پایه دریانوردان از پیچیدگی به مراتب کمتری از این مشکلات برخورداراست.

پربیننده ترین یک محصول ویژه در بانکداری دیجیتال به ازای هر مشتری ارائه می شود ضریب نفوذ بیمه در بخش کشاورزی؛ ضعیف

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صنعت بیمه بیمه پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد

محمد رئیسی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان  گفت: به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع باد و باران در برخی از شهر‌های سیستان و بلوچستان، نشست مدیریت بحران این شرکت تشکیل و تمامی تیم‌های عملیاتی و پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این خسارت‌ها در برخی مواقع باعث خاموشی‌های موقتی می‌شود، که با ثبت خاموشی در سامانه‌های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، کارکنان عملیاتی این شرکت در مناطق آسیب دیده حاضر می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صبوری و همکاری مشترکان برق در شرایط بحرانی بسیار مهم است، گفت: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات و یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد
  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه
  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود