Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره ایرانی فاینورد در دیدار نخست مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا تیمش را همراهی نخواهد کرد.

علیرضا جهانبخش پس از انجام دو بازی درخشان برای تیم ملی ایران در هفته‌های اول و دوم مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه و عراق که با گلزنی او در هر دو دیدار همراه بود، از امروز در روتردام حضور یافت و به تمرینات فاینورد هلند اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوش ایرانی فاینورد که در شرایط جسمانی خوبی به سر می‌برد، از امروز به‌صورت جدی در کار گروهی در تمرین فاینورد شرکت کرد تا آماده دیدارهای آینده تیمش باشد که البته او در نخستین بازی باشگاه‌اش، نمی‌تواند آنها را همراهی کند.

تیم فوتبال فاینورد سه‌شنبه شب (بیست و سوم شهریورماه) در یکی از مسابقات هفته اول فصل جدید لیگ کنفرانس اروپا باید در زمین نماینده رژیم صهیونیستی به میدان برود که علیرضا جهانبخش در این مسابقه تیمش را همراهی نمی‌کند.

بنابر اعلام باشگاه فاینورد، سرمربی این تیم با درخواست علیرضا جهانبخش مبنی بر عدم سفر همراه دیگر بازیکنان موافقت کرده چراکه ورزشکاران ایرانی همواره در تقابل با نماینده‌های رژیم صهیونیستی حاضر نخواهند بود.

تیم فوتبال فاینورد پس از دیدار در لیگ کنفرانس اروپا، روز یکشنبه، بیست و هشتم شهریورماه در دیداری خانگی و حساس مقابل آیندهوون قرار می‌گیرد که علیرضا جهانبخش از آن مسابقه به فهرست تیمش اضافه خواهد شد./ ورزش سه

---

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۳۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +فیلم

حاضران در این تجمع با شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس به جنبش دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی ظلم و کشتار مردم بی دفاع غزه و فلسطین پرداختند.

دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست‌های حمایت دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند و در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند.

تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشور‌ها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است.

اما آنچه این روز‌ها در دانشگاه‌های آمریکایی و کشور‌های غربی می‌گذرد، نشان می‌دهد انقلابی بی‌سابقه برای تبدیل شدن به یکی از درس‌های ضدصهیونیستی تاریخ معاصر شکل گرفت.

این خیزش دانشجویی چنان زلزله‌ای به پا کرده که دولت آمریکا با خشونت هر چه تمام‌تر برای مقابله با این موج عظیم دانشجویی دست به کار شده و حتی اخیرا تهدید به ارسال نیرو‌های گارد ریاست‌جمهوری کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • فون درلاین: حمله نظامی اسرائیل به رفح کاملاً غیرقابل‌قبول است
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • عالیشاه به بازی مقابل سپاهان رسید
  • ادامه حمایت دانشجویان ایرانی از خیزش دانشجویان در جهان/ دانشجویان شریف تجمع کردند+ فیلم
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • پاسخ منفی مربی سابق جهانبخش به پیشنهاد لیورپول
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا +فیلم
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش