Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:50:27 GMT

باشگاه های آسیا زیر پای جوانان ایرانی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۳۲۳۹

از آخرین قهرمانی تیم های ایرانی در مهمترین رقابت باشگاهی در سطح آسیا حدود 30سال می گذرد و ایران چشم انتظار قهرمانی یک تیم دیگر باشگاهی است.

به گزارش"ورزش سه "، بعد از دو پیروزی تیم ملی ایران برابر سوریه و عراق در راه جام جهانی 2022قطر این روزها تب فوتبال در جامعه بالا رفته است و هواداران تیم های استقلال ، پرسپولیس و تراکتور در راه لیگ قهرمانان آسیا  اخبار تیم های مورد علاقه شان را دنبال می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فصل نقل و انتقالات در فوتبال ایران برگزار شد و سه تیم ایرانی لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک هشتم این جام،با بازیکنان جدید خود پا این مسابقات می گذارند. آنها همانند فصول قبل در یارگیری عمل نکردند و چشم امید مربیان و هواداران به بازیکنانی است که همانند بازیکنان قدیمی این تیم زیاد شناخته شده نیستند. 


فوتبال ایران سالها قبل از توجه به جوانان ضرر نکرده است و جوانانی که روزگاری در رقابت های باشگاهی تهران در رده جوانان از بهترین های تیم خود و تورنمنت بودند ، موفق شدند در برابر رقبای آسیایی تیم های باشگاهی خود را به مقام قهرمانی باشگاه های آسیا برساند. 


در بریده مجله کیهان ورزشی مربوط به سال 65 تصاویر شش بازیکن مطرحی را می بینیم که دو نفر آنها سالها بعد موفق به زدن گل در فینال باشگاه های آسیا شدند.


رضا حسن زاده که مدافع و کاپیتان راه آهن تهران است در فینال سال 70جام باشگاه های آسیا و در بازی استقلال برابر لیائونینگ چین موفق شد با ضربه سر گل اول استقلال را به ثمر برساند و محسن گروسی با گل رباح ماجری اش که با پشت پا به تیم الشباب عربستان زد این تیم را در سال 72 قهرمان آسیا کرد.

 

برگی از تاریخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برگی از تاریخ باشگاه های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۴ سال سطح یک آسیا در ریاض عربستان از هشتم تا پانزدهم اردیبهشت برگزار شد که ایران با ۴ ورزشکار پسر و یک تنیسور دختر در این رویداد به میدان رفت.   در بخش پسران و در رقابت‌های دونفره، تیم ایران متشکل از رامتین رافعی و کیارش صادقی برابر تیم تایلند و پاکستان به برتری دست یافت تا عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در رقابت‌های انفرادی نیز کیارش صادقی با قبول شکست برابر حریفی از تایلند، در فینال به مقام دومی بسنده کرد.   در بخش انفرادی، رامتین رافعی دیگر نماینده ایران که به دیدار رده‌بندی رفته بود موفق شد حریف خود از چین‌تایپه را شکست بدهد تا با کسب مقام سومی به کار خود پایان دهد. راستین اکبری و آریا شعبان نژاد دیگر تنیسور‌های ایرانی در این مسابقات به ترتیب رتبه‌های ۱۸ و ۱۹ را به خود اختصاص دادند.   در بخش دختران، رومینا رافعی در مسابقات انفرادی هفتم شد، اما این تنیسور کشورمان در بخش دونفره با حریفی از ترکمنستان موفق شد با ایستادن در رده سوم به کار خود پایان دهد.   گفتنی است با این نتایج، رنکینگ تنیسور‌های ایرانی ارتقا خواهد یافت و قهرمانان کشورمان موفق شدند در بین رقبای خود جایگاه به مراتب بهتری را به دست بیاورند. هدایت این تیم برعهده فرشید زیدی بود.   در این مسابقات ۷۰ تنیسور از کشور‌های ایران، هند، پاکستان، تایلند، هنک‌کنگ، چین‌تایپه، رومانی، عربستان، سوریه، اردن، انگلیس، چین و قزاقستان در دو بخش دختران و پسران حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند