Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@10:29:40 GMT

دو تن دیگر از زندانیان فراری فلسطینی دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۳۳۳۰

دو تن دیگر از زندانیان فراری فلسطینی دستگیر شدند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای شبکه خبری «الجزیره»، نیروهای امنیتی رژیم اسرائیلی سحرگاه امروز دو اسیر زندانی دیگر به نام های «زکریا الزبیدی» و «محمد العارضه» را در یک پارکینگ در جنوب «ناصره» دستگیر کردند.

رسانه‌های اسرائیلی جمعه شب هم مدعی شدند که ۲ تن از ۶ اسیر فلسطینی که دوشنبه گذشته از زندان این رژیم فرار کردند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادیو رژیم اسرائیلی گزارش داد، مقام‌های این رژیم ۲ اسیر فلسطینی را در جنوب شهر ناصره دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش، محمود العارضه و یعقوب القادری دو اسیر فلسطینی هستند که توسط صهیونیست‌ها دستگیر شدند.

رسانه‌های اسرائیلی تصویر این ۲ اسیر فلسطینی را که موفق به فرار از زندان جلبوع شدند را منتشر کردند.

پیش‌تر خالد البطش از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین به رژیم اسرائیلی هشدار داده که هرگونه تعرض و آسیب رساندن به این ۶ اسیر فلسطینی با پاسخ سختی از سوی مقاومت فلسطین همراه خواهد بود.

پنج اسیر فلسطینی وابسته به جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر دیگر وابسته به جنبش فتح که به حبس طولانی مدت محکوم بودند، ساعت یک بامداد روز دوشنبه (۱۵ شهریور) موفق شدند از زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی که از مهمترین زندان‌های امنیتی رژیم اسرائیلی محسوب می‌شود، فرار کنند.

در پی این رویداد کم سابقه که یک شکست سنگین امنیتی را برای اسرائیل رقم زد، مقامات اسرائیلی به این جمع بندی رسیدند که سیستم اطلاعاتی و امنیتی رژیم سست و رخنه پذیر است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 پنجشیر فهیم دشتی بیژن عبدالکریمی عباس انصاری فرد اعمال ماه صفر اسرائیل اسرای فلسطینی بازداشت اربعین 1400 پنجشیر فهیم دشتی بیژن عبدالکریمی عباس انصاری فرد اعمال ماه صفر رژیم اسرائیلی اسیر فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد