Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-01@08:08:11 GMT

تصاویری قابل تامل از پشت یک کارگاه‌ هویج‌شویی

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۳۵۸۹

تصاویری قابل تامل از افراد کم‌بضاعت را نشان می دهد. تصاویری قابل تامل از پشت یک کارگاه‌ هویج‌شویی در اصفهان گرفته شده است. تصاویری قابل تامل بی بضاعت ها هویج را از داخل  لوله‌های خروجیِ آب کارگاه‌های هویج‌شویی جمع‌آوری می‌کنند. 

هویج پس از برداشت و پیش از ارائه در بازار مصرف، گل‌آلود است و باید شسته شود؛ در گذشته این کار در رودخانه زاینده رود و در کنار مزارع کشت هویج انجام می‌شد اما امروزه به دلیل خشکی زاینده رود، شست و شو هویج‌ های برداشت شده به صورت صنعتی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام، در استان‌های دیگر هم انجام می‌شود اما اصفهان از دیرباز این فعالیت را در حجم گسترده انجام داده است.

امسال میزان برداشت هویج در این استان کاهش داشته و همین مساله در کنار کاهش تولید در برخی استان‌های دیگر، افزایش تقاضا و خشکسالی، منجر به بالا رفتن قیمت این محصول شده است.

به دلیل افزایش ناگهانی قیمت هویج، تعداد معدودی از افراد کم‌بضاعت، هویج‌های شکسته و خارج‌شده از لوله‌های خروجیِ آب کارگاه‌های هویج‌شویی را جمع‌آوری می‌کنند.

فاطمه نصر

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اصفهان اصفهان خشکسالی کارگاه هویج تصاویری هویج شویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کارگاه نجاری خودکار به کمک نیروی آب (فیلم) فرایند چالش برانگیز ساخت ظروف تفلون در پاکستان (فیلم) نحوه ساخت انگشتر به روش سنتی (فیلم)

دیگر خبرها

  • دروغگویی BBC برای خون‌شویی
  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است