Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@23:35:26 GMT

محمدهادی ساروی: رقیب اصلی ام قهرمان المپیک است

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۳۸۵۴

محمدهادی ساروی: رقیب اصلی ام قهرمان المپیک است

فرنگی کار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در مورد وضعیت خودش پس از المپیک صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد هادی ساروی فرنگی کار وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان در گفت و گو با فدراسیون کشتی، خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی برای حضور رقابت های جهانی نروژ، گفت: اردوها بسیار خوب است و رفته رفته شرایط بهتر نیز خواهد شد. این دومین مرحله اردو است و امیدوارم با شرایط مطلوبی راهی مسابقات جهانی نروژ شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته فاصله مسابقات المپیک تا مسابقات جهاتی زیاد نبود و ما باید شرایط آمادگی خود را حفظ کنیم تا بدنمان روی فرم باشد تا برای شرکت در مسابقات شرایط خوبی داشته باشیم.

وی در مورد وضعیتش برای حضور در مسابقات جهانی نروژ گفت: رقیب اصلی من موسی اولویف کشتی گیر روس است که در المپیک هم قهرمان شد. مسابقات نروژ دومین حضورم در رقابت های جهانی است.  در اولبن میدان که سال ۲۰۱۹ برگزار شد، نتوانستم مدال بگیرم و همه تلاشتم را می کنم که این بار مدال خوشرنگی بگیرم. 

ساروی در مورد حضور مربیان سازنده در تمرینات تیم ملی گفت: به نظر من اینگونه مربیان هر چقدر دیده شده و به آنها بها داده شود، انگیزه بیشتری پیدا می کنند چراکه در شهرستانها مدال آوران را پرورش می دهند و به تیم های ملی می فرستند، پس باید  به آنها کمک شود تا بیشتر در عرصه های ملی حضور داشته باشند.

دارنده مدال برنز المپیک توکیو  در خصوص حضورش در لیگ برتر که قرار است بعد از رقابت های جهانی برگزار شود گفت: من با تیم فولادین ذوب آمل قرارداد بسته ام.  این شرکت لطف داشته و در شهرستان آمل کشتی گیران را حمایت می کند و به کشتی گیران ملی پوش حقوق هم پرداخت می کند. البته به نظرم تصمیم درستی گرفته اند چون آمل کشتی خیز است و این خوب است که از کشتی گیران بومی حمایت می شود. به نظرم شرکت در لیگ برتر هم باعث آمادگی بیشتر می شود و هم بخشی از درآمد مالی کشتی گیران خواهد بود. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون کشتی کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری مهر، روند کسب سهمیه کشتی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به ایستگاه پایانی رسیده و ترکیه آخرین شانس کشورها برای بدست آوردن مجوز حضور در این آوردگاه بزرگ هستند. راه کسب ۱۶ سهمیه المپیک در ۶ وزن کشتی آزاد، ۶ وزن کشتی فرنگی و ۶ وزن کشتی زنان، از رقابت‌هایی جهانی ۲۰۲۳ بلگراد آغاز شد و ۵ نفر اول این مسابقات شامل نفرات اول تا سوم مشترک به همراه برنده نفرات پنجم مشترک سهمیه المپیک را بدست آوردند. در ادامه مسابقات قاره‌ای در آمریکا، آفریقا بهمراه اقیانوسیه، اروپا و آسیا برگزار و ۲ نفر راه یافته به دیدار فینال جمعاً ۸ نفر کسب سهمیه کردند تا مجموع نفرات حاضر در هر وزن به عدد ۱۳ برسد.

نمایندگان کشورمان در کشتی فرنگی هر ۶ سهمیه المپیک را بدست آورده اند و در کشتی آزاد نیز ۵ سهمیه کسب شده و تنها در وزن ۵۷ کیلوگرم می باید سهمیه المپیک کسب شود.

بر این اساس علیرضا سرلک نماینده کشورمان به رقابت‌های گزینشی المپیک در ترکیه اعزام خواهد شد تا روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ماه به مصاف حریفان خود برود. در این مسابقات ۲ نفر راه یافته به دیدار فینال به همراه برنده نفرات سوم مشترک (جمعاً ۳ نفر) سهمیه المپیک را کسب خواهند کرد.

طبق اعلام سایت اتحادیه جهانی، تاکنون ۲۸ کشتی گیر برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند که نمایندگان کشورهای بلغارستان، آمریکا، چین، گرجستان، آلمان، هند، قزاقستان، کره جنوبی، کره شمالی، مغولستان، هند، اوکراین و آمریکا از جمله آنها هستند.

کد خبر 6098022 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی
  • امین میرزازاده با طلای دوم، دهمین طلای لوپز را نقره می‌کند
  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • احتمال محرومیت کشتی‌گیر آمریکایی و بازگشت رقیب ایرانی به المپیک پاریس!
  • بارگشت تیلور به المپیک؟ بروکس دوپینگ کرده!
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک