Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@15:48:17 GMT

بارسلونا مصمم برای بازگرداندن دنی اولمو

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۳۹۳۲

بارسلونا اصرار زیادی برای جذب ستاره تیم ملی اسپانیا دارد

بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی 2021، هزینه خاصی انجام نداد و برای جلوگیری از ورشکستگی باشگاه، ستارگان بزرگی این تیم را ترک کردند تا میزان هزینه ها و دستمزدها به طرز قابل توجهی کاهش یابد. با این حال بلوگرانا علاقه مند است یک ستاره تهاجمی جوان به خدمت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا برای جذب دنی اولمو، هافبک تهاجمی 23 ساله لایپزیش و تیم ملی اسپانیا که محصول آکادمی لاماسیا است، اصرار زیادی دارد. در روز پایانی نقل و انتقالات، بارسلونا برای جذب اولمو پرس و جو کرد اما به خاطر کمبود وقت، چنین انتقالی انجام نشد. با این حال اولویت اصلی بارسلونا در فصول بعدی نقل و انتقالات، همچنان دنی اولمو است. در ژانویه بارسلونا بار دیگر برای جذب این هافبک اسپانیایی تلاش خواهد کرد. بارسلونا در حال حاضر 60 میلیون یورو برای هزینه کردن در ژانویه در اختیار دارد که آن ها می خواهند این پول را برای جذب اولمو هزینه کنند. به نظر می رسد رقم درخواستی لایپزیش برای فروش ستاره اسپانیایی اش، حدود 70 میلیون یورو خواهد بود که احتمالا این برای بارسلونا چندان مشکل ساز نخواهد بود.

دنی اولمو فوتبالش را در تیم پایه های باشگاه بارسلونا شروع کرد اما در سال 2014 با انتقالی آزاد به دینامو زاگرب کرواسی پیوست و پنج سال در این باشگاه ماند. در ژانویه 2020 نیز او در انتقالی 22 میلیون یورویی راهی لایپزیش شد. 

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد درآمد 13 میلیون پوندی منچستریونایتد از فروش پیراهن های کریستیانو رونالدو رکورد تاریخی فراز کمالوند در استعفا؛ چهار بار کناره‌گیری در 200 روز چفرین: به جدا شدن رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس از یوفا، اهمیتی نمی دهم یحیی گل محمدی: قانون فدراسیون فوتبال، فقط برای پرسپولیس است! بهترین گلزنان فعال تاریخ بازی های ملی / سپتامبر 2021 برگزاری تمرینات استقلال در جهنم امارات  

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دنی اولمو برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد

شب گذشته ماندنی شدن ژاوی در بارسلونا قطعی شد و او از تصمیمش برای استعفا منصرف شد. به همین دلیل امروز نشستی خبری در باشگاه بارسلونا با حضور خوان لاپورتا و ژاوی برگزار شد و دو طرف در مورد مسائل مختلف حرف زدند.

ابتدا لاپورتا حرف زد و گفت به چه دلیلی اصرار برای ماندنی شدن ژاوی داشت و سپس مربی کاتالان توضیح داد که چرا از استعفا منصرف شده است.

در بخشی از نشست، لاپورتا هنگامی که از ژاوی تعریف می‌کرد، احساساتی شد. هم او و هم ژاوی برای یک لحظه احساسی شدند و بغض رئیس شکست که با تشویق حاضران در نشست همراه بود.

لاپورتا بعد از گفتن این جمله که به داشتن ژاوی افتخار می‌کنیم، برای لحظاتی مکث کرد و به وضوح منقلب شده بود. او سپس ادامه داد و چند بار دیگر تاکید کرد که به ژاوی و ایده‌هایش اعتماد کامل دارد.

منبع: ورزش سه

tags # ژاوی هرناندز ، بارسلونا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • پاس های تماشایی پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله بارسلونا / فیلم
  • افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • فوری: ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ