Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی در متن پیام خود خطاب به حسن رحیم پور ازغدی عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی آورده است: درگذشت اندیشمند فرزانه، پدر بزرگوار و انقلابی، ابوالشهید مرحوم استاد حیدر رحیم پور ازغدی را خدمت جناب عالی، والده ماجده و سایر بازماندگان محترم تسلیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای اینجانب که از ارادتمندان خاندان شهید رحیم پورازغدی و از همجواران سلوک و سجود ایشان بوده ام و از رشادت های شهیدشان  نیز در افتخار همرزمی با ایشان در جبهه های دفاع مقدس فیض برده ام، فقدان این مرد بزرگ موجب تاسف و اندوه فراوان است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: قدرت قلم، عشق به ولایت، عقلانیت، عدالتخواهی، دیانت و شجاعت از برجستگی های شخصیت وارسته آن زنده یاد بود که تا همیشه برای نسل انقلابی و ارزشی باقی خواهد ماند. 

کاظمی یادآور شد: از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم که فرهیختگانی چون جناب عالی و آن شهید بزرگوار را پرورش داده اند، غفران الهی و علو درجات و برای شما و سایر بازماندگان تمنای سلامتی و شکیبایی دارم.

به گزارش ایرنا، حاج حیدر رحیم‌پور ازغدی فعال سیاسی و از مبارزان سیاسی ملی‌ شدن صنعت نفت، ظهر  روز  ۱۹ شهریور ماه در مشهد درگذشت. وی که متولد سال ۱۳۱۱ در مشهد بود، در سن ۸۹ سالگی دار فانی را وداع گفت.

برچسب‌ها مدارس علیرضا کاظمی وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس علیرضا کاظمی وزارت آموزش و پرورش مدارس علیرضا کاظمی وزارت آموزش و پرورش رحیم پور ازغدی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه معصومه حائری از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت کرد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.
اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال

برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی