Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اعلام روز شنبه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سیدعلی مفاخریان درباره تعامل شرکت ساماندهی با شهروندان در سامانه ۱۸۸۸ اظهار کرد: شهروندان از طریق این سامانه با طرح شکایات، ارائه انتقادات و پیشنهادات و بیان تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی شهرداری می‌توانند در نظارت مدیریت شهری ایفای نقش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی پیام‌های شهروندی در سامانه ۱۸۸۸ در یک‌ سال اخیر گفت: از ابتدای فروردین تا پایان مردادماه امسال، تعداد ۷۴ پیام از شهروندان در سامانه ثبت شده که ۷۱ پیام انتقاد، ۲ طرح شکایت و یک پیشنهاد مطرح شده است.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ادامه داد: در مدت مشابه سال گذشته ۶۱ پیام‌شهروندی در حوزه فعالیت شرکت در سامانه ۱۸۸۸ ثبت شد که ۶۰ پیام برای انتقال انتقادات و یک پیام برای ارائه پیشنهاد بود.

مفاخریان با بیان اینکه مزاحمت مشاغل و واحدهای صنفی بیشترین پیام‌های شهروندان را به خود اختصاص داده است، افزود: ۴۰ تماس مربوط به ایجاد مزاحمت واحدهای صنفی و اجرا نشدن آرای صادره کمسیون بند ۲۰، تعداد هشت تماس مربوط به کیوسک‌های‌مطبوعات و گل و پنج تماس مربوط به فعالیت مرکز عرضه پرندگان زینتی بوده است.

وی تاکید کرد: از ۷۴ گزارش شهروندی مرتبط با شرکت ساماندهی ۶۹ مورد رسیدگی و ۵ مورد که مربوط به مزاحمت‌ مشاغل می‌شد که در دستور کار بررسی در کمسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها قرار گرفت.

برچسب‌ها مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر شهرداری تهران شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر شهرداری تهران شهر تهران مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر شهرداری تهران شهر تهران شرکت ساماندهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تهران از پاریس حتما تمیزتر است، گفت: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد