Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:00:24 GMT

معلول موفق خدابنده‌ای رتبه دوم کنکور ارشد را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۴۳۹۹

معلول موفق خدابنده‌ای رتبه دوم کنکور ارشد را کسب کرد

عصمت نصیری روز شنبه  افزود: این معلول موفق خدابنده‌ای، در ترجمه کتابهای انگلیسی هم مهارت داشته و چند اثر وی نیز در مراحل چاپ قرار دارد.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر بهزیستی شهرستان خدابنده ۲۳۲دانش آموز و دانشجوی تحت پوشش دارد که از این تعداد ۱۱۱نفر در مقطع ابتدایی ۵۵ نفر مقطع متوسطه اول ۳۸ نفر متوسطه دوم و ۲۸ نفر دانشجوی مقاطع مختلف از خدمات تحصیلی بهزیستی بهره مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با بیان اینکه برنامه ریزی برای رشد استعدادهای بالقوه افراد دارای معلولیت باید در اولویت باشد، گفت: استعدادسنجی و استعدادیابی در حوزه های مختلف باید به بهترین شکل انجام شود چرا که مشکلات محیطی و اجتماعی، عمده ترین عامل انزوای این افراد است که با رفع مسایل می توان زمینه مشارکت آنان را در جامعه فراهم کرد.

نصیری با اشاره به حضور هیات ورزش معلولین و جانبازان استان زنجان بمنظور استعدادیابی و سطح بندی معلولین ورزشکار در این شهرستان افزود: در این طرح ۸۹ نفر از ورزشکاران دارای یکی از معلولیتهای جسمی و حرکتی، شنوایی که بیشترین استعداد را در رشته های شطرنج، فوتبال، دو ومیدانی، بسکتبال، والیبال نشسته، گل بال، شنا، رزمی، بوچیا و بسکتبال داشتند، شناسایی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: طی چند سال گذشته ۶ نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی خدابنده در زمینه ورزشی کسب مقام نخست استانی و کشوری را در کارنامه خود دارند.

برچسب‌ها خدابنده كارشناسی ارشد زنجان معلولان سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خدابنده كارشناسی ارشد زنجان خدابنده كارشناسی ارشد زنجان معلولان سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده

به گزارش جام جم آنلاین،عبدالرسول پورعباس افزود: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

وی با عنوان اینکه در سیل اخیر در حاجی اباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان به آزمون برسانند اما موفق نشدند افزود:  تا ظرف سه هفته  آینده آزمون مجدد، اختصاصی برای مناطق سیل زده  از داوطلبان اخذ می شود تاحقی ضایع نشود .

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذر خواهی می کنم.  پور عباس با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می کند افزود: با هماهنگی که با استاندار ،فرماندار ،نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، سه هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می شود. 

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • کسب رتبه برتر کیفیت نان‌های تولیدی استان در اسفند ۱۴۰۲
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • قیمت رحم اجاره‌ای؛ ۴۰۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان!
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • برگزاری مجدد کنکور در منطقه سیل زده
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟