Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سامانه ثبت نام و نوبت دهی واکسیناسیون دانشجویان کارشناسی ارشد بومی دانشگاه شهید بهشتی فعال شد.

دانشجویان کارشناسی ارشد بومی دانشگاه شهید بهشتی با ثبت نام در سامانه https://vaccine.sbu.ac.ir/ می توانند از روز دوشنبه ۲۲ شهریور بر اساس زمانبندی رزرو شده با مراجعه به محل رستوران اساتید دانشگاه (پردیس مرکزی) واکسن خود را دریافت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه دانشجویان بومی تهران و همینطور سایر استان ها می توانند با ثبت نام در سامانه واکسیناسیون وزارت بهداشت به آدرس https://salamat.gov.ir/ در شهر خود و در نزدیکترین مرکز به محله خود مبادرت به دریافت واکسن کنند.

الزامی به حضور در دانشگاه شهید بهشتی برای دانشجویان بومی نیست و این سامانه صرفاً تسهیلاتی برای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه است.

دانشحویان باید به جهت اینکه واکسن بطور روزانه تحویل دانشگاه می شود حتماً قبل از عزیمت به سمت دانشگاه برای تزریق واکسن، به اطلاعیه های اداره بهداشت و درمان در سایت دانشگاه توجه کنند که اگر بنا به هر دلیلی واکسن تحویل دانشگاه نشده باشد، مطلع شوند.

دانشجویان باید برای واکسیناسیون در دانشگاه حتماً کارت ملی و کارت دانشجویی به همراه داشته باشند.

واکسیناسیون دانشجویان کارشناسی نیز بلافاصله بعد از پایان یافتن واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی و بر اساس برنامه‌ریزی و اولویت بندی وزارت بهداشت اطلاع رسانی و انجام خواهد شد.

کد خبر 5301836 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه شهید بهشتی واکسیناسیون دانشجویان واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان سنجش واکسیناسیون ویروس کرونا دانشگاه تهران انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های ایران کارشناسی ارشد واکسیناسیون دانشجویان شهید بهشتی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«روزی روزگاری در آمریکا» + فیلم

اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم غزه و ضرورت توقف حمله رژیم صهیونیستی به غزه از چهارشنبه گذشته با تحصن دانشجویان در صحن دانشگاه کلمبیا آغاز شد و به سرعت به دانشگاه‌های هاروارد، تگزاس، براون و کالیفرنیای جنوبی رسیده و دانشگاه‌های تگزاس و کالیفرنیا صحنه درگیری پلیس با دانشجویان شد.

دانشجویان در دیگر دانشگاه‌های آمریکا هم در اعتراض به حمله اسرائیل به نوار غزه تحصن خود را آغاز کردند و دانشجویان دانشگاه براون در رود آیلند و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (USC) به سایر دانشگاه‌ها از جمله کلمبیا پیوستند تا خواستار آتش‌بس در غزه شوند.

 این تظاهرات با واکنش وحشیانه نیروهای پلیس مواجه شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار
  • دانشگاه شهید بهشتی: دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین را بورسیه می‌کنیم
  • دانشگاه شهید بهشتی ،دانشجویان آمریکایی اخراجی را بورسیه می‌کند
  • «روزی روزگاری در آمریکا» + فیلم
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴