Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمیده هلال بحر  روز شنبه در حاشیه بازدید شماری از اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر از بیمارستان قلب مرکز این استان افزود: با این شرایط می‌طلبد که بیمارستان قلب در بوشهر به صورت ویژه دیده شود.

 وی اظهارداشت: هرکدام از سازمان ها و پیگیری مسئولین استان صورت بگیرد در حقیقت تکریم و خدمت به مردم استان بوشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هلال بحر ادامه داد:  گرچه خرید و بروز رسانی وسایل وتجهیزات این بیمارستان مهم بوده است اما فراتر از آن توسعه ساختمانی و افزایش تخت‌های این بیمارستان نیز ضروی است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر نیز گفت: در راستای ارتقا سطح کمی و کیفی بیمارستان قلب در این شهر نیازمند توسعه است.

جعفر پورکبگانی افزود: تا قبل از راه اندازی این بیمارستان شهروندان مجبور بودند برای عمل‌های قلب به استانهای همجوار مراجعه کنند که با راه‌اندازی این بیمارستان و حضور پزشکان متخصص درمان بیماران در استان انجام می‎شود.

وی بیان کرد: در این راستا توسعه بیمارستان قلب بوشهر با توجه به حجم مراجعات که تمام استان را پوشش می‌دهد ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

پورکبگانی ادامه داد: شورای شهر بوشهر برحسب رسالت و  وظیفه آمادگی دارد  در زمینه رفع مشکلات و دغدغه درمانی شهروندان با دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا نیز با قدردانی از کارکنان و پزشکان بیمارستان قلب بوشهر گفت: در شورای شهر علاوه بر عمران شهری در زمینه مسائل فرهنگی، ورزشی و سلامت شهروندان اهتمام ویژه‎ای وجود دارد.

خدیجه گرشاسبی افزود:  مقوله سلامت و درمان شهروندان بخش بسیار مهمی از رسالت شورا است که انتظار می ‏رود با حمایت دستگاه‎های ذیربط به آن توجه جدی شود.

برچسب‌ها شورای شهر دانشگاه علوم پزشکی کمیسیون فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر دانشگاه علوم پزشکی کمیسیون فرهنگی شورای شهر دانشگاه علوم پزشکی کمیسیون فرهنگی بیمارستان قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان صبح دوشنبه در بازدید از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان با حضور مدیرکل راهداری استان و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌های بخش عمرانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر اظهار داشت: حجم اعتبارات راهداری در دولت سیزدهم چند برابر شده است.

وی گفت: با حمایت از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان بوشهر، در زمینه تسریع پروژه‌های راهداری تلاش خواهد شد.

کد خبر 6097821

دیگر خبرها

  • خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی در این افراد کمتر است
  • آب سیب زمینی و این همه خاصیت
  • خطر حمله قلبی در این بیماران بیشتر است
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی با تغذیه مناسب
  • ۴ عادت مخرب که به‌تدریج جان شما را می‌گیرد
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟