Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:41:35 GMT

گوشت چرخ‌کرده آماده از قصابی نخرید

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۰۷۴۶۲۵

گوشت چرخ‌کرده آماده از قصابی نخرید

ایسنا/زنجان مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: در صورتی ‌که مشتریان تقاضای گوشت چرخ کرده دارند، فروشندگان باید در حضور مشتری و با رعایت ضوابط بهداشتی اقدام به چرخ کردن گوشت کنند.

محمدباقر حاج‌کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با گوشت چرخ‌کرده، اظهار کرد: شهروندان باید از گوشت چرخ‌کرده بسته‌بندی شده در کارگاه‌های بسته‌بندی تحت نظارت اداره‌کل دامپزشکی استان با تاریخ تولید، انقضا، کد پروانه بهره‌برداری از دامپزشکی، دارای آرم دامپزشکی همراه با آدرس محل کارگاه بسته‌بندی که در فروشگاه‌های مجاز عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در صورتی ‌که مشتریان تقاضای گوشت چرخ‌کرده دارند، فروشندگان باید در حضور مشتری و با رعایت ضوابط بهداشتی اقدام به چرخ کردن گوشت کنند، افزود: مردم در قصابی‌ها با خرید گوشت سالم و بهداشتی از لاشه‌ای که ممهور به مهر آبی رنگ دامپزشکی و دارای برچسب بوده و در حضور خود مشتری اقدام به چرخ شده، استفاده کنند.

این مسئول در رابطه با ویژگی‌های گوشت سالم و بهداشتی، تصریح کرد: گوشت قرمز تازه باید دارای رنگ و رطوبت طبیعی بوده و عاری از هرگونه تورم، خون‌مردگی، تغییر رنگ و ذرات خارجی باشد. همچنین گوشت باید دارای قوام سفت بوده و نباید لزج، خشک یا چروکیده باشد.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با بیان  اینکه هرگونه تغییر رنگ گوشت قرمز به سبز، قهوه‌ای و خاکستری یا ایجاد یک لایه لزج و چسبناک و استشمام بوی غیرطبیعی از علائم بارز و اصلی فساد گوشت است، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف مرتبط با وظایف دامپزشکی، مراتب را به اداره دامپزشکی شهرستان مربوطه اطلاع دهند تا در اسرع وقت به شکایت آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گوشت دامپزشكي قصابی زنجان گوشت چرخ کرده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت خوسلو را برای تقویت خط حمله تیمش با قراردادی قرضی و به مدت یک فصل به خدمت بگیرد تا شرایط را برای تیمش در طول این فصل بهبود ببخشد.

این بازیکن که پیش از این هم سابقه پوشیدن پیراهن رئال را داشت و از پیش اعلام کرده بود که علاقه بسیار زیادی به این تیم دارد، از حضور دوباره در سانتیاگو برنابئو بسیار خوشحال بود و توانست عملکرد خوبی را هم به نمایش بگذارد و رضایت مدیران و کادر فنی و هواداران رئال را به دست آورد.

حالا نشریه رلوو خبر داده است که چند باشگاه اروپایی در حال بررسی شرایط برای ارائه پیشنهاد به این مهاجم اسپانیایی هستند که بزرگ‌ترین آنها منچستریونایتد است و این احتمال وجود دارد که به زودی پیشنهاد رسمی از سوی آنها به دست او برسد.

هنوز مشخص نیست که تصمیم مدیران رئال برای آینده خوسلو چیست و آیا قصد دارند قراردادش را به مدت حداقل یک فصل دیگر تمدید کنند یا خیر. پیش از این صحبت‌هایی از علاقه باشگاه‌های عربستانی به او هم مطرح شده بود.

دیگر خبرها

  • هشدار دامپزشکی زرند درباره بیماری تب کنگو
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • حرکت جالب صندوقدار برای ادب کردن مشتری (فیلم)
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • مشتری جدی برای پیراهن خاص پرسپولیس (عکس)
  • تشدید برخورد با خودروهای دارای پلاک مخدوش
  • جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران