Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه رحیم پورازغدی غیرت دینی و انقلابی داشت گفت: حیدر رحیم پورازغدی نسبت به قشر مستضعف و آسیب پذیر توجه خاصی داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازمشهد مقدس، آیت الله سیداحمد علم الهدی در حاشیه تشییع پیکر مرحوم رحیم پورازغدی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهارداشت: مرحوم رحیم پور ازغدی، رشد و ترویج دین را در سایه انقلاب می‌دید بطوریکه غیرت دینی با غیرت انقلابی در مرحوم رحیم پورازغدی آمیخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افوزد: بسیاری از افراد هستند که غیرت دینی دارند و نسبت به انقلاب وابسته نیستند و بسیاری از افراد هم انقلابی هستند و انقلاب را جدای از دین می‌خواهند اما امتیاز مرحوم رحیم پورازغدی این بود که هر دو مورد غیرت دینی و انقلابی را با هم داشت.

علم الهدی تصریح کرد: مرحوم حیدر رحیم پورازغدی نسبت به قشر مستضعف و آسیب پذیر توجه خاصی داشت هم خود اهل خیرات بود و هم از نظر فعالیت سیاسی و اجتماعی این مساله را ترویج می‌کرد.

پیکر حاج‌حیدر رحیم‌پور ازغدی در صحن کوثر حرم مطهر امام‌رضا(ع) آرام گرفتمرحوم ازغدی تا پایان عمر بر اصول محکم اسلام استوار ماندحاج‌حیدر رحیم‌پور ازغدی دار فانی را وداع گف

حسن رحیم‌پور ازغدی، فرزند آن مرحوم نیز بخشی از وصیتنامه پدر ش را قرائت کرد و گفت: پدرم در وصیت خود نوشته بود تا آخرین لحظه پیرو امام خمینی(ره) و نایب ایشان بودم، خدای را سپاس که تا امروز هیچ شبهه‌ای قلب مرا نلرزاند و تا توانستم در راه اهداف پیشوایانم گفتم و نوشتم.

وی با بابیان این مطلب که  پدرم دوست داشت در مشهد، محلی برای طلاب غیرایرانی ایجاد کند و می‌گفت آنها بسیار مظلوم هستند.

حسن رحیم پورازغدی اظهارداشت: پدرم وصیت کرده بود او را در منطقه محرومان غسل دهند و با دسته گل و پرده و پلاکارد و اینگونه مخارج مخالف بود و بزرگترین عبادات را خدمت به فقرا و محرومان می‌دانست.پدرم توصیه کرد هیچ مخارجی برای گل و پلاکارد در مجلس ختم انجام نشود و اگر کسی می‌خواهد اینگونه کارها را انجام دهد وجه آنرا جمع کنیم و خود نیز کمک کنیم و برای طلاب علوم دینی کاغذ و قلم خریداری کنیم.

انتهای پیام/281/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرحوم رحیم پور رحیم پور ازغدی حیدر رحیم پور غیرت دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال

در میان خاطره بازی‌های مورد علاقه کاربران فضای مجازی، این روز‌ها عکس قدیمی و جدید بازیگر نقش اصلی سریال پرطرفدار آینه عبرت است که وایرال شده است.

محمود دینی بازیگر سینما و تلویزیون متولد مهر ۱۳۴۲ در بیجار است، او فارغ‌التحصیل فوق دیپلم نظامی می‌باشد که در فیلم تیغ و ابریشم برای اولین بار بعنوان سیاهی لشکر در چند پلان بازی کرد و سپس در نقش علی در سریال آینه عبرت که ساخت آن از سال ۶۷ تا ۷۳ بطول انجامید، ایفای نقش نمود.

در این بخش با کنار هم گذاشتن عکسی از سال‌های دور و اکنون محمود دینی به تغییر چهره این بازیگر محبوب کشورمان را شاهد هستیم.

شغل محمود دینی قبل از بازیگری در آینه عبرت

او قبل از بازیگری سرهنگ نیروی انتظامی بود و در زمان جنگ در مناطق درگیر، مستند سازی می‌کرد، او پس از تاسیس موسسه هنری به تهیه کنندگی ساخت فیلم و سریال و بازیگری روی آورد.

ازدواج و فرزندان محمود دینی

محمود دینی متاهل بوده و سال‌ها پیش ازدواج کرده است، ثمره ازدواج او سه دختر به نام‌های نگار، ندا و نادیا می‌باشد. این بازیگر رابطه عاطفی خوبی با همسرش دارد و او را رفیق و همراه همیشگی خود در سختی‌های زندگی می‌داند.

محمود دینی
محمود دینی و دخترش
فیلم شناسی محمود دینی

سینما

 گاومیش‌ها (اکبر صادقی. ۱۳۷۵)
 گریز از مرگ (قدرت الله صلح میرزایی. ۱۳۷۴)
 حامی (قدرت الله صلح میرزایی. ۱۳۷۳)
 مجازات (جهانگیر جهانگیری. ۱۳۷۳)
 شاهین طلایی (قدرت الله صلح میرزایی. ۱۳۷۲)
 از بلور خون (جمشید عندلیبی. ۱۳۷۱)
 تابع قانون (محمدعلی بهرامی. ۱۳۷۱)

تلویزیون

 آینهٔ عبرت (محسن شاه‌محمدی، ۱۳۷۰)
 برگ‌ریزان
 گزارش، نقطهٔ صفر

tags # تلویزیون ، سریال تلویزیونی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • در دانشگاه آمریکا به فارسی می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل»
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود