Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ماسیمیلیانو الگری و لوچانو اسپالتی جدالی مهم و حساس پیش رو دارند.
به گزارش آریا، در هفته سوم فصل 22-2021 سری آ ایتالیا، تیم های ناپولی و یوونتوس مقابل یکدیگر قرار می گیرند. ناپولی با لوچانو اسپالتی، فصل را خوب شروع کرده و با کسب شش امتیاز از دو بازی نشان داده که می تواند تیمی مدعی در این فصل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها برای تقویت خط هافبک خود اخیرا فرانک زامبو آنگیسا را جذب کردند که این هافبک کامرونی احتمالا در این دیدار اولین بازی اش برای پارتنوپی را انجام می دهد. طبق گفته اسپالتی، بازیکنان ناپولی آمادگی بالایی برای این بازی دارند و در صورت پیروزی، فاصله آن ها با یوونتوس به هشت امتیاز خواهد رسید. یوونتوس طی فصول اخیر اصلا سابقه خوبی در استادیوم دیگو مارادونا یا سن پائولوی سابق نداشته و حضور هواداران می تواند به ناپولی، انگیزه و روحیه مضاعف بدهد.
از سوی دیگر یوونتوس با مکس الگری، فصل را ناامید کننده شروع کرده و در هفته های اخیر بیانکونری از تعادل و هماهنگی بهره ای نبرده است. شکست در این بازی، می تواند کار یوونتوس را از همین اول فصل پیچیده کند چرا که همه مدعیان شروع خوبی داشته اند و جبران فاصله هشت امتیازی با صدر جدول در همین ابتدا می تواند بسیار سخت باشد اما کسب برد در این بازی می تواند روحیه آن ها را برای ادامه بازی ها تقویت کرده و به بازگشت شان به جمع مدعیان کمک کند. اگرچه یوونتوس برای این بازی، یک لشکر غایب دارد؛ غیر از مصدوم ها، یووه بازیکنان اهل آمریکای جنوبی اش را به خاطر بازی آن ها در جمعه بامداد، در اختیار نخواهد داشت که این یعنی الگری دستی بسته در این بازی دارد. با این حال یووه امیدوار است با بازیکنان ایتالیایی اش در این دیدار، نتیجه خوبی بگیرد. این احتمال وجود دارد که مویزه کین نیز نخستین بازی اش برای یوونتوس پس از بازگشت را انجام دهد. 

- در هفته چهارم فصل 22-2021 بوندسلیگا آلمان، تیم های لایپزیش و بایرن مونیخ مقابل یکدیگر قرار می گیرند. یکی از بازی های جذاب فصل بوندسلیگا از راه رسید؛ یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ بازهم به ردبول آرنا بر می گردد اما این بار باید به رختکن تیم مهمان برود. جدال ناگلزمن و البته اوپامکانو و زابیتسر با رفقای قدیمی در لایپزیش می تواند از جذابیت های خاصی برخوردار باشد. وولفسبورگ فصل را عالی شروع کرده و صدرنشین است اما بایرن مونیخ می خواهد در خانه لایپزیش با شکست دادن یکی از قدرت های بوندسلیگا، ضمن ماندن در کورس صدرنشینی در آستانه بازی حساس با بارسلونا در نیوکمپ، روحیه بگیرد. از سوی دیگر لایپزیش با جسی مارش فصل را خیلی خوب شروع نکرده و در همین ابتدای کار آن ها متحمل دو شکست شده اند اما ترکیب لایپزیش با وجود فروش دو بازیکن کلیدی به رقیب مستقیم، همچنان از کیفیت بالایی برخوردار است و قطعا لایپزیش با هدف دردسرساز شدن و پیروزی مقابل بایرن مونیخ بازی خواهد کرد. 
ناگلزمان 34 ساله، که در ابتدای فصل جاری و بعد از جدایی هانسی فلیک از بایرن، به بایرن آمده، نگران واکنش منفی طرفداران تیم سابقش است و در این باره، این گونه صحبت کرده است:
 تا اندازه ای نگرانم طرفداران لایپزیش استقبال چندان گرمی از من نکنند، چون جابجایی ام را آن قدرها درک نکردند. با این حال، می توانم به همه آنها اطمینان دهم طی 2 سال حضورم در این تیم، هر آنچه می توانستم برای لایپزیش انجام دادم. امیدوارم سوت لایپزیشی‌ها در حداقل ممکن باشد. 
گفتنی است ناگلزمان بعد از 3 فصل حضور در هوفنهایم، در سال 2016 راهی لایپزیش شد و طی 2 فصل حضور در این تیم، نتایج قابل قبولی با آنها گرفت. حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان 20-2019 بعد از غلبه بر اتلتیکو مادرید از بزرگترین دستاوردهای ناگلزمان در لایپزیش به حساب می رود. او همچنین سابقه نایب قهرمانی با تیم سابقش در بوندس لیگا و جام حذفی آلمان را هم در کارنامه دارد و حالا باید دید طرفداران تیم لایپزیش، چه استقبالی از او خواهند کرد.
بایرن از 3 بازی 7 امتیاز و لایپزیش هم 3 امتیاز گرفته اند و خود را به ترتیب در رده های سوم و دهم بوندس لیگا می بینند. دو تیم روز شنبه از ساعت 21 به وقت ایران به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یوونتوس ناپولی ناگلزمن لایپزیش بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۰۷۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)

تیم‌های لایپزیش و دورتموند در دیداری حساس از هفته سی‌ویکم بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی پرگل ساکسون‌ها خاتمه یافت.

دانلود (47.4MB)

دیگر خبرها

  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • گل های بازی لایپزیش 4-1 دورتموند (بوندسلیگا 2023/24)
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • رویارویی حساس قرقیزستان و افغانستان
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم